Vi har plantet en ID tag i alle furs, les mer om det.
Sitat fra: Pumzie på 21. aug, 2010, 00:04Jeg ville på Hove, men jeg var på Island da den var. Skuuuff. ;o;Men neste år, da SKAL jeg på Hove. Det er bestemt. Om jeg så må haike nedover D8.. For å ikke være off topic.Jeg hører på Jerk it Out - Caesars Jeg har planlagt hove 11 inn i ferien til neste år siden jeg mest sansynlig fortsatt bor i tromsø, skal jeg på bilferie og ende den på hove Så om du ikke hater meg til da så kan du jo sikkert sitte på siden vi bare er 2 som skal kjøre og om jeg har lest rett så bodde ikke du så langt fra ålesund? som er en av stedene vi skal innom
Jeg ville på Hove, men jeg var på Island da den var. Skuuuff. ;o;Men neste år, da SKAL jeg på Hove. Det er bestemt. Om jeg så må haike nedover D8.. For å ikke være off topic.Jeg hører på Jerk it Out - Caesars
Sitat fra: Skarpen på 21. aug, 2010, 02:22Sitat fra: Pumzie på 21. aug, 2010, 00:04Jeg ville på Hove, men jeg var på Island da den var. Skuuuff. ;o;Men neste år, da SKAL jeg på Hove. Det er bestemt. Om jeg så må haike nedover D8.. For å ikke være off topic.Jeg hører på Jerk it Out - Caesars Jeg har planlagt hove 11 inn i ferien til neste år siden jeg mest sansynlig fortsatt bor i tromsø, skal jeg på bilferie og ende den på hove Så om du ikke hater meg til da så kan du jo sikkert sitte på siden vi bare er 2 som skal kjøre og om jeg har lest rett så bodde ikke du så langt fra ålesund? som er en av stedene vi skal innom Oh, det høres awesome ut! Ja, jeg bor ikke så veldig langt ifra Ålesund. ^^Men når den tid kommer, kan du jo heller poke meg over PM, email eller msn, som du finner i profilen min. <: Jeg hører på Tom og Jerry-sang som spilles på tv'en. Cowboy-episode ftw!
basshunter - botten anna