Du har et skikkelig nice reference sheet Dax, du har så mange detaljer i avtegningene dine. Tegna deg med photoshop og touchpad, jeg gjør dette alt for sjeldent:)
Jeg har desverre ikke et reference sheet på vaskebjørn, men har en beskrivelse på personligheten hans som kan være til inspirasjon. Han skifter mellom å være grå, brun og rød med svarte og hvite markeringer rundt øynene. Alt etter dagsformen tror jeg..
"Raccoon is a bit of a rascal, but a good hearted one. He’s self-centered, but only because he truly believes the world was created for him to explore and he believes this with such a childlike honesty that it's hard to hold it against him. What is there is there for him to touch, pick, fumble, grasp, clasp, taste, bite, chew and leave behind when it becomes boring. When he gets on your nerves and you start screaming at him he’ll just look at you with a big questionmark in his eyes and the cutest little face ever and then go back to doing whatever he was doing that made you scream. Though sometimes the screaming is just too noisy and he’ll trail off to do something else somewhere else where it’s quieter and you’ll think that he learned something, but he didn’t."