Så, jeg ser på de få M14 spoilers som har kommet ut...
Min mening om et par ting som det angår, spoiler:
Slivers har fått armer, ben og ikke minst en normal kropp og et hode med et komplett ansikt, de er plutselig humanoide, men da er de jo ikke slivers lengre, selv om de funker på en sammenlignbar måte (bortsett fra at de nå er oppgradert til å påvirke bare friendlies). Hva f- tenker de med? Jeg føler meg som en WoW spiller som sitter og sutrer om hvordan alt var bedre i feilfyllte Classic og BC. Selv om jeg liker funksjonene dems minst like godt som eldre slivers så mener jeg at de kunne utviklet designet uten å gjøre dem humanoide, de skal ikke være humanoide. Rant, rant, rant! Her er forøvrig begrunnelsen til at de artwise ødela favoritt creature typen min: http://dougbeyermtg.tumblr.com/post/49835902311/slivers-evolvedFor å forklare min interesse, da. Det året Tellos skulle flytte til Oslo hadde han med seg
Legions theme decket
Sliver Shivers og en del mer Magic. Vi spillte litt i løpet av de dagene han var her før han dro nedover og jeg fikk bruke sliver decket. Det var morsomt, jeg likte taktikken med det veldig godt. Jeg hadde ikke et spesiellt mål å nå og det passer meg godt.
Jeg hadde derimot ingen her oppe å spille med, så min eneste influens i ettertid har vært å låne et eller annet deck av Skarpen mens jeg har vært i Oslo og spille med de da. Nå har jeg da omsider gått til anskaffelse av noen kort selv, det inneholder et morro blått deck Skarpen var generøs nok til å donere sist jeg var nedover, et par starter decks jeg har anskaffet selv og modifisert litt eller maltraktert for annen bruk og jeg tror 5 boostere til sammen, samt hele den resterende sliver samlinga til Tellos og favoritt decket mitt for tiden (dog det har potensialer for å oppgraderes), Premium serie Slivers decket.
Jeg har dog ikke så stor interesse for å dra ned på Outland å spille. Jeg foretrekker å spille kun med folk jeg alt kjenner, man kan vel si at jeg er "redd" for å treffe nye folk på en noen som helst konkuranse relatert måte. Dermed, hvis det er noen her i Trondheim som vil spille lit så har vi nesten altids bordplass her oppe, så bare ta kontakt.