Gikk på teater kostyme linje og var sikkert uheldig med plassering. folk festet til alle døgnens tider, røykte og jeg begynte å få epilepsi anfall av stresset rundt meg. Greide meg bare halve studie året før jeg måtte bare flytte hjem siden det begynte å bli ett psykist helvete for meg. Lånet greide jeg å betale ned (vart bare under 50k) på ett par år med nøye nedbetalinger i måneden.
jeg er en av de som røyker og drikker, men har aldri vært et problem for de rundt meg som ikke gjør det? o3o Kanskje det bare er meg.
Then again så er jeg mama bear når jeg og mine venniner er ute, kjennes det som. Må alltid drikke så jeg bare er brisen, liksom, så jeg kan gå med folk hjem eller ringe taxi for dem. Noen av mine venner fant ofte ut at de skulle drikke så mye at de kommer på et stadie hvor de ikke husker noen ting, og i det stadiet så stikker de av med brennevinet mitt, og gjerne stikker av (fant vennina mi på en båt 15 minutter borte med bil..? var ute på fredag - lørdag, fant henne på mandag... *shiver*) Så tror ikke folk som meg hadde vært problemet. Røyking though.. jeg går ut å røyker, og står et par steg unna folk som ikke takler røyken, om de vil være med ut. Hvordan var de da? evt hvorfor ikke springe etter de med saks og kutte av sigaretten om de ikke går bort fra deg? hehe. Hadde jeg gjort.
Vil ikke få det til å høres ut som at du ikke sleit på folkehøyskole pga medelever som er nisse. Vil bare vite hvordan det er, siden jeg som regel var "med de folka" hvis du skjønner... Nå om dagen drikker jeg mer eller mindre ikke.