Skrevet av Emne: Norsk fursuit butikk?  (Lest 6918 ganger)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Norsk fursuit butikk?
« på: 10. jul, 2009, 21:53 »
Dette hadde vært flott å lage en side for... en nett butikk, der man kan kjøpe fur, foam, sculpey elns. jeg og dragondan snakket over MSN:
Kehsan sier:
 hatt hele norpaws til å være med på å lage en nettbutikk
 kanskje donere penger til å bestille ting til siden
 og når siden blir stor, og man tjener masse penger, så kan man kanskje ha en butikk
 også blir butikken over hele norge!
 og når det tjener masse penger, så kan vi arrangere ANTHROCON!

om man skulle laget en sånn side, trenger man en som kan designe og programmere. det hadde faktisk vært en ide.

(jeg vet at det var et annet emne om dette, men det døde ages ago, så... xD og sorry for at emnet er så... lite xD)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Norsk fursuit butikk?
« Svar #1 på: 10. jul, 2009, 22:01 »
Å hvor skal du få utstyr?
Hvem skal lede det, og eventuelt styre penger?
Hvem skal lage fursuit? - hvor mye skal de ha betalt forhold til hva som blir solgt? Hvor mye kan vi ta for fursuitene våre?
Så langt har vi kun to i Norge, hvis jeg ikke tar feil, som har prøvd å lage en partial suit.

Å arrangere Con har blitt snakket om før (Scandinaviary og et annet jeg ikke husker i farten) og er egentli ikke umulig uten så mye penger (virker i hvertfall sånn, kommer an på hvor mange frivillig vi er, noe som var problem sist gang).

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Norsk fursuit butikk?
« Svar #2 på: 10. jul, 2009, 22:23 »
Å hvor skal du få utstyr?
Hvem skal lede det, og eventuelt styre penger?
Hvem skal lage fursuit? - hvor mye skal de ha betalt forhold til hva som blir solgt? Hvor mye kan vi ta for fursuitene våre?
Så langt har vi kun to i Norge, hvis jeg ikke tar feil, som har prøvd å lage en partial suit.

Å arrangere Con har blitt snakket om før (Scandinaviary og et annet jeg ikke husker i farten) og er egentli ikke umulig uten så mye penger (virker i hvertfall sånn, kommer an på hvor mange frivillig vi er, noe som var problem sist gang).


good point my dear~

vell, jeg kan ikke lage en slik side eller noe sånt :/ jeg er for ung enda

KIBRO

  • Gjest
Sv: Norsk fursuit butikk?
« Svar #3 på: 17. des, 2013, 16:24 »
er egentlig ikke en så dum ide men det er jo mange som selger suits som lager de som hobby, kanskje ikke så mange i norge da. det koster jo ca 800 bare for alle delene til 1 full drakt også tar du kanskje 400- 600kr for selve arbeidet så det blir egentlig ikke så mye penger igjen til butikken. pleide å vere en av de som lagde fursuits i norge for kanskje 2 år siden men det blei for dyrt med materialet og ville ikke selge de for sånn skyhøye priser heller, skal kanskje starte å lage og selge igjen såfort jei får kjøpt utstyret igjen vis nok folk er intresert i å kjøpe da :p

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Norsk fursuit butikk?
« Svar #4 på: 17. des, 2013, 17:38 »
kibro: Det var over fire år siden noen postet i dette emnet. Det er lurt å sjekke datoen i et emne før man poster. :)