Oi! Jeg? jeg skal si deg en ting jeg, det er ikke bare jeg som ville ha deg vekk for å si det rett ut.. Når jeg logga meg inn på msn igjen i går, etter at du hadde sletta brukern din, så fikk jeg et par "takke"-meldinger fra et par brukere her på Norpaws, altså de takka meg for å ha spurt om du kunne leave, Men jeg kan godt ta det jævla ansvaret for å ha villet ha deg bort, og kan med det stikke herfra selv hvis det er som du vil ha det til "Moradispiserkebab" aka "Scrufbag"...
skal vi seee... hvis de hadde et
så sterkt ønske om at jeg skulle ditche sida, kunne de godt ha sagt i fra selv. det er jo faen meg ingenting å være redd for i det hele tatt! hva skulle jeg gjort med dem hvis de var totalt motsatt av sånn de er nå, det vil si å ha nok mot til å si i fra? sende dem skumle linker på msn og what not?
oppforder de som vil ha meg bort herfra til å sende meg ei melding, så kan jeg telle opp hvor mange det er. men nå er jeg i stor tvil om at de tør det, siden de må
vente på at noen andre skal gjøre det, vente
på nytt til brukeren har fjerna profilen sin og først da klare å innrømme til
noen andre en den de ville ha bort at de ville ha nevnte bruker bort eller eventuellt skutt nevnte bruker i hver eneste kroppsdel med et latinsk navn, dvs hele skrotten, med tynne, små nåler dyppet i parestesifremkallende midler
Plus, med ett spam-sted kan vi dele forumet litt også..(ikke sånn at det blir to type furs her) men at vi har seriøse ting på tråder som denne og litt mere useriøse på andre..For ett eksempel, du ser ett par bilder eller noe, noe morsomt på internet og vil dele, en text eller noe som ikke er så veldig serious, så kan de poste det i spam forumet.
catch my drift?
For all del, lag et underforum, men lag det som at man må spørre om tilgang, som at de som ikke har lyst til å lese alt av unødvendig og meningsløs spam slipper det... Men forumet vil vel helt sikkert bli spamma ned etterhvert (altså den delen da)
hvorfor skal man spørre om tilgang!?
er det sånn med dere at dere ikke
klarer å la være å gå på hver eneste thread i hele foumet??
2; Hvor står det at her på NorPaws skal man holde seg såpass seriøs at Jokeren sier "Why so serious"?
Du ber jo nesten om det selv, Når du begynner med CAPS + STOR SKRIFT her i denne tråden som trolig nok bare ble lagd av Miles for å si i fra om at spamming egentlig er helt unødvendig å holde på med her, og vil deretter bli sletta (altså innleggene/topics'ene)
(bare sånn at du har det i hodet; det var ikke den første posten min i denna threaden)
1; noen kom til å skrive i den threaden her uansett om jeg hadde gjort det eller ikke, det kan jeg vedde luren min på.
2;
Pfft.. Nei, foreldra mine bryr seg ikke om meg, og samma kan det faen ma være... Ble aldri slått av de -_-
da gjorde de sikkert andre ting... svijern og sånt..
kan du nevne noen ganger jeg har vært spydig og ikke har bidratt positivt?
Ja, hvis du ikke ser det allerede på første sia her i dette topic'et... men kan gjerne vise deg jeg hvis du ikke ser det..
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
There you go!
Den der er verken spydig, positiv eller negativ. Så til neste gang du skal svare, vær så snill å gjør det riktig så jeg ikke blir oppgitt.
"Moradispiserkebab" aka "Scrufbag"...
bare kall meg "Pappa", du
Og sånna tråder må være helt seriøse for vi er ett seriøst forum for seriøse folk og seriøse furries. Dette er internet, ikke alle liker og være alvorlig twentyfourseven.
Kixt, hadde ikke jeg vært hetero hadde jeg gidd deg en stor, våt suss