Takk for en hyggelig velkomster! Tror jeg legger meg til rette på forumet ganske raskt!
Hallo der :3 Velkommen til forumet!
Kjenner meg igjen i den typen lek og kostymelaging. Kan enda huske å lage katteører og bruke skjerf og sikkerhetsnål som hale, brukte også å feste et lite saueskinn på magen for å bli en svart og hvit katt. Vi skal ha bilde av det et sted.. jeg var så stolt av kostymet jeg hadde lagd xD
Å lage en fursona er forhåndsvis ekstremt vanskelig... har to så langt fordi jeg ikke kan bestemme meg. Men tror jeg har en main, i det minste! [link!]
^^ håper å se mer av deg her c:
Du kan tro jeg var stolt over å ha vært så oppfinnsom, at jeg fant en gammel hvit strømpebukse som ører! Brukte til dels også en bomullsdott eller gammel sokk som hale, om det var å finne! Husker også utallige leker jeg hadde hos "dagmammaen" min (mamma var på jobb store deler av dagen da jeg var liten), hvor jeg ofte lekte med barna hennes. Lekene var som regel satt til utkledning, og min personlige favoritt var kaninprinsesse! Har flere bilder hvor vi står oppstilt på rekke og rad, koselig å høre at vi ikke var de eneste... xP
Fantastisk fint design! Elsker at det er et relativt enkelt design, uten alt for mye detaljer. Ønsker noe enkelt selv, som jeg kan tegne uten å måtte finne refs osv. Får se inn i saken når jeg er ferdig med tentamen!
Hei og velkommen hit!
Når det gjelder fursonaen din, ta deg god tid med designet, trenger ikke å rushe.
Ett tips er å lete etter inspirasjon, tenk på din smak, eventuelt noe som betyr mye for deg og sånt, gjør design litt lettere syntes jeg personlig hvertfall.
Takk, har flere forskjellige som jeg har designet (hittil har jeg lagd 4 i løpet av 6 år), hvor den hittil nyeste var den jeg følte meg minst knyttet til (var originalt en karakter jeg lagde til et rollespill, som jeg likte veldig godt). Min første fursona som jeg tok vare på i hele 3 år har jeg fremdeles, som en karakter. Du ser ganske tydelig at hun ble laget av en 11 åring. P:
Tok med meg et par bilder, om dere er interessert i å se henne:
1 og
2Fargene i den første er rette (likte ikke at tegneren jeg fant i den andre brukte så skarpe farger, men jaja!). :3 Føler meg fremdeles til dels knyttet til henne, men mest fordi hun var meg som liten. En perfekt avbildning av lille 11 år gamle meg...
Hun var (og er) en ulv/gepard hybrid, siden jeg syntes det passet meg på den tiden... xD