hallo, jeg er en snill ulv fra en av Oslos større forbyer. Og jeg er en ung herremann på 24 år.
Min interresse for furry ting startet i min yngre barndom da jeg kom over slike fantastiske mesterverk som Robin Hodd og den helt fantastiske Løvenes Konge, som alltid vil ha en spessiell plass i mitt hjerte, og selvsagt Eksperiment 626, også kjent som Stitch er helt awesome.
På den tiden var jeg ikke klar over at de morsomme, rørende og så fantastiske dyrene var kjent under det jeg nå kaller antropomorfiske.
Da jeg som myndig først oppdaget det kjente miljøet som oppstår på cons, kunne jeg ikke unngå å legge merke til de morsomme og søte dyrene som blir kalt fursuitere, de vant meg over fortere enn Solo gjorde sitt berømte reet til Kessel i 12 parsecs.
Selv om jeg fortsatt ikke var helt klar over det så tok det ikke alt for langt tid før en av mine venner introduserte meg til fandomen. Da var det å kjøpe min første partial, og å ha det kjempe gøy med å tre inn i rollen som den snille ulven Fenris.
Men det var noe som fortsatt manglet, hva kunne det være? Så slo det meg, det er vel mye morsommere med venner som har samme interesse, men hvor kan jeg finne de? Facebook kanskje? Å jo, der var det noen, så fortalte en kompis meg om forumet, og sa at jeg burde bli medler her, og nå er jeg her. Så HALLO alle furries, jeg ser frem til å bli kjent med dere.
Kort forklart er noen av mine interesser er brett spill og dataspill, jeg liker ogå det meste innenfor Sci-fi og fantasy. Anime er heller ikke en dårlig ting.