Sitter på toget tilbake til Trondheim etter en fin juleferie i Østfold. Alt går på skinner (bokstavelig talt) helt til en eldre dame forran meg kommenterer på min hardcore trykk kraft på laptop tastene. Litt satt ut svarer jeg "Jeg kan prøve å være roligere", men etterpå tenker jeg (som man alltid gjør): Det er både sovekupe, stillevogn, muligheten for å sette seg en annen plass og satans øreplugger i teppeposen man får utdelt på natt togene. Frister å være enten høylytt så jeg kan si alt det eller rive opp posen min, poke henne på skulderen og gi henne mine øreplugger med et sleskt smil om munnen.
Desverre har jeg ikke baller, så det blir vel å bare sitte her og taste med halv kraft mens det irriterer meg, ta en tur i kantina med pc-en eller gjøre noe annet. FML... Gleder meg forøvrig til å møte pusen og få besøk av en annen bergensk pus 
xD prøver å se for meg at du gjør akkurat det, hillarious! The slesk smil of d00m
Ja, men det gjorde jeg jo så absolutt ikke... Jeg tok med pc-en til kantina, var snill, kjøpte en ostegrill + solo... SÅ SPRUTER DET FAEN MEG SMELLVARM OST PÅ TUNGA MI I DET JEG BITER DEN ANDRE BITEN!"()¤)(!"#%()!8929898!!!!11111oneone Karma, yeah right...
This is the reason why I stoped eating ostegrillpølse a long time ago. Tok meg faktisk en idag morges, fordi jeg hungret etter forrandring. Det var nesten ikkje ost i den, så det gikk ikkje galt this time

Trøst deg med at Karma kun biter de Karma liker best!
Som minner meg på, tok med meg vann hjemmefra. La det i samme posen som Sudokubladet mitt, splett nytt sudokublad. Nå er boka våt, fordi apparently, så lekker vannflasken min. X) faak. So much for choosing water over soda, being healthy'n stuff.