Sitter å lurer på hvorfor Komplett liker å leke så mye. Vi kjøper ting fra Komplett fordi de har fine betalingsplaner, som er perfekte for oss. Men hallo..
På black friday, bestilte mammaen til forloveden min en stasjonær PC med skjerm. Skjermen kom aldri, og de fant den ikke på terminalen. Forrige uke fikk vi en skjerm som var litt sterkere enn den vi bestilte, fordi de ikke hadde den på lager mer. Tok bare så lang tid, da. Og de satt opp en sak på det, og om vi ville de skulle komme videre i saken, så måtte vi ringe selv. Jeg har telefonfobi, og syns det er veldig stressende og ekkelt å ringe, får panikk i telefonen, men gjorde det alikevel...
I midten av desember bestilte jeg en Wii U med Mariokart 8 i pakken, + splatoon og smash og en kontroller. Den gangen kom alt i posten, men fikk ikke mulighet til å sette opp maskinen før etter jul, og fikk ikke prøvd den før i går. Spilte windwaker som jeg hadde fra før, men så ville jeg prøve Mariokart. Skreiv inn koden, men den fungerer ikke. Prøver å finne ut om jeg kanskje skulle skrive inn koden på Club Nintendo på nettet, siden det sto noe om det på kodekortet. Men Club Nintendo ble lagt ned i april 2015. Med andre ord, koden er "void". Sendte melding til dem og jeg får en fysisk kopi av spillet i posten gratis, men den er ikke på lager, og de vet ikke før de får den igjen. Sto på siden "9.februar" men den datoen er usikker. DET er gg. Er også mulighet for at det er en kode inni coveret som kan unlocke en del andre spill, bl.a. monster hunter som jeg er interesert i, men om det også er club nintendo drit så griner jeg...
Ikke at jeg trenger å ha det spillet med en eneste gang, men syns det er litt merkelig at de ikke har saken under kontroll.