Jeg elsker våren as. Vær eneste vår blir det masse støy med en gang. Så fort snøen er borte.
Naboen har satt opp en trampoline rett under soverommsvinduet mitt. Unger hopper og ler og skriker helt til noen skader seg, når de skader seg HYLGRINER DE.
Mange andre liker å bygge på huset sitt, reparere eller bygge noe helt nytt. Mye hammring og skruing og saging, og det er utrolig slitsomt å høre på.
Så har du rånerne som har begynt å vokne til live. SUSER forbi med full måkkings, gjerne med så trashy musikk som mulig. Vi bor også rett ved siden av en butikk, og rånerne elsker å parkere, for så å åpne alle vinduer og spille så høyt som mulig.
Så har vi jo russen da, som elsker å skrike, fløyte og spelle musikk fra langt på natt til tidlig på morgenen på en jobb/skole natt.
Så har vi de store bilene som fjerner sand og stein fra veien, kjører sykt sakte forbi og lager et helvettes leven. Ikke at brøytebilene er så veldig mye bedre på vinteren da, når de skraper opp veien eller biper når de går baklengs.
Naboen som bor over nabobutikken har to små jævla hunder og. Hun klarer ikke ta vare på dem. Hun slipper dem ut på verandaen rett over butikken, og der lar hun de stå å skrike og bjeffe etter andre hunder som går forbi eller blir pent parkert på utsida av butikken. SYKT IRRITERENDE AT HUN IKKE KLARER Å LA DE FORBLI INNE ENN PÅ VERANDAEN.
Noen ganger liker lastebiler å parkere utenfor og, veldig gøy. WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Også har jeg en bror som gir seg F i om noen andre prøver å i det hele tatt tenke ellers i huset. Han meier ofte på grell musikk til han legger seg.
Jeg vet ikke helt jeg men jeg liker stillhet. Blir alltid litt triggered når folk røver fra meg stillheten. Men sånn får det da altså bare være, I guess. Jeg hadde egentlig lyst til å ta en liten powernap akkurat nå siden jeg har vondt i øynene og litt i hodet, men noen driver å spiller musikk så jeg hører veldig teit dunking fra noe som høres ut som ujevn bass. Veldig irriterende, spesielt om jeg ikke klarer å konse på noe annet ENN den teite dunkinga, lol.