jeg har veldig lyst til å kjøpe masse nye klær, gjøre rommet mitt helt nytt, gjerne også fikse nytt møblemang.
eventuelt flytte i leilighet med god plass og lov til å male vegger og sånt, siden jeg vil ikke leve i en dunge med ødelagte stygge møbler lengre. Jeg vil heller ikke klatre over ting for å komme meg inn i sofaen lengre :I hadde også vært fint med en dør som faktisk kan lukkes, og også veldig fint med min STUE/SOVEROM langt unna mamma og pappa sitt rom, siden jeg er lei av å høre dem snorke når jeg sover, og jeg er lei av å ha dem kjefte på meg fordi jeg spiller LITT musikk. Hadde også vært fint om jeg kunne få lov å låse døren min, siDEN FOLK BANKER IKKE PÅ.
eller de gjør jo det, MEN SÅ BRASER DE INN AKKURAT SOM OM JEG SA "HEY YES KOM INN, GJERNE I SÅ STOR FART SOM MULIG". Også slamrer de når de går ut.
hadde også vært fint å komme ut av huset som er dynka i mammas røyk, og dårlige dører som ALLE SLAMRER, og kanskje bedre internet (fiber) isteden for 15^ og 0,50v (3Gnett på mobil er bedre enn det vi betaler for, det er litt trist) Vi kunne forsåvidt også fått rundt 50^50v for samme pris her i byen, om jeg forsto det rett.
Hadde vært utrolig deilig. Jeg vil egentlig bare spy over hvor lite plass jeg egentlig har, og hvor fallefærdig alle møblene jeg har er. Det er et mishmash av farger og materialer. Veggene mine er ulltrådvegger som er malt over med spygrønn farge (og det gjør vondt om man er litt borti veggen), og det er spybrunt teppegulv som er et HELVETTE å deale med, spesielt siden jeg har KATT som kan finne på å spy eller drite inne når det blir veldig krise. Er også trist når jeg søler noe, fordi det er mega helvette og faktisk vaske opp. Jeg har også bare to kommoder å ha klær i. Det betyr at jeg må legge klær OPPÅ dem, og det gir meg ekstremt vondt siden da blir de fulle av kattehår og skitt, og de blir også veldig rynkete og æsj, også ser det utrolig rotete ut. Sofaen jeg har er knekkt inni, og tøyet utenpå er mer eller mindre grått av kattehår som er umulig å fjerne (sofaen er originalt mørke blå), og jeg har en lenestol som er veldig 80-talls og full av kattehår som er umulig å fjerne.
"kontorstolen" min er en veldig hard kjøkkenstol av tre.
eneste som er mega super bra er PCen min, og den liker å slå seg vrang av og til også, på grunn av noe utrolig teit.
jeg vil bare SPYYYYYYY