Hvis du ser noe som kan tolkes støtende eller som personangrep, hjelp oss ved å rapportere det!
Dette har vært en hemmelig over lang tid, men jeg kan endelig fortelle det Fikk telefon for litt siden, og meg og Tora får endelig flytte til Japan! Fikk jobbtilbudet i dag, og kontrakten kommer neste uke.Uheldigvis betyr dette at vi også må si ha det til den norske fandommen Det har vært veldig hyggelig å tilbringe tid med dere, men en årslønn på 2 millioner JPY kan jeg IKKE si nei til.More to come
Det har vært veldig hyggelig å tilbringe tid med dere, men en årslønn på 2 millioner JPY kan jeg IKKE si nei til.
Oh shit I died. Ble påkjørt av et fly, vel vel. Heldigvis er det internett i kattehimmelen.
Er så jævlig forbannet. BUP sendte et brev om alt jeg har snakket om med dem(veldig personlig info) til foreldrene mine, selv om jeg spesifiserte at foreldrene mine ikke skulle få vite noe som helst. Og jeg er over 16, så de har jo ikke lov til å si noe som helst uten min tillatelse. Har jeg en forbannelse som gjør at alle bryter taushetspliken ovenfor meg? :I
omg the icons!
Sitat fra: Paxy på 01. apr, 2014, 23:14omg the icons!someone noticed xD
§ 209. Brudd på taushetspliktMed bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som røper opplysning som han har taushetsplikt om i henhold til lovbestemmelse eller forskrift, eller utnytter en slik opplysning med forsett om å skaffe seg eller andre en uberettiget vinning.Første ledd gjelder tilsvarende ved brudd på taushetsplikt som følger av gyldig instruks for tjeneste eller arbeid for statlig eller kommunalt organ.For den som arbeider eller utfører tjeneste for et statlig eller kommunalt organ, rammer første og annet ledd også brudd på taushetsplikt etter at tjenesten eller arbeidet er avsluttet.Grovt uaktsom overtredelse straffes på samme måte.Medvirkning er ikke straffbar.
^^^^Det Sarrukh sa. Anmeld. >:
Driver å myldrer gjennom gamle tider fra når jeg kom meg inn i fandommen. Morsomme minner.