Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Sitat fra: Zoxeb på 14. okt, 2011, 15:04Sitat fra: Chrono på 14. okt, 2011, 14:55Sitat fra: Kweet på 14. okt, 2011, 14:28Akkurat nå er jeg forbanna, fordi jeg blei mobba på høykan tut av LAN'et Skulle bare hatt vært der.. er på tryne att dere skal bli mobbet på grunn av... ka det enn skulle være. folk skulle vært mer som furz, greiere med hverandre pluss en liten smule galskap.Og furs er ikke folk.Indeed.
Sitat fra: Chrono på 14. okt, 2011, 14:55Sitat fra: Kweet på 14. okt, 2011, 14:28Akkurat nå er jeg forbanna, fordi jeg blei mobba på høykan tut av LAN'et Skulle bare hatt vært der.. er på tryne att dere skal bli mobbet på grunn av... ka det enn skulle være. folk skulle vært mer som furz, greiere med hverandre pluss en liten smule galskap.Og furs er ikke folk.
Sitat fra: Kweet på 14. okt, 2011, 14:28Akkurat nå er jeg forbanna, fordi jeg blei mobba på høykan tut av LAN'et Skulle bare hatt vært der.. er på tryne att dere skal bli mobbet på grunn av... ka det enn skulle være. folk skulle vært mer som furz, greiere med hverandre pluss en liten smule galskap.
Akkurat nå er jeg forbanna, fordi jeg blei mobba på høykan tut av LAN'et
de folka som mobba var litt teite også da jæ fikk jo latterkrampe av at de gjikk rundt og brølte yiff de viste jo ikke hva det betydde engang X3
blir sakte men sikkert torturert til døden med Eksem her. det blir bare verre for hver dag som går, uansett hva jeg gjør for å bekjempe det.
yays...ferdig for i dag ^^nå ska d scannes inn biler som bare helvete >:3
Sitat fra: iRenia på 15. okt, 2011, 14:08yays...ferdig for i dag ^^nå ska d scannes inn biler som bare helvete >:3skal like å se skanneren etter bilene har kjørt over den, hehe
Ser film ^^Neko no Ongaeshi aka The cat Returns (Kattekongeriket på godt norks)