Først og fremst: @Pumzie: Da får du farsken meg ta deg en sviptur innom Tønsberg! >:C
Men uhm.. Ja. Innkommende wall of text (tror jeg!):
Jeg har det alldeles utmerket. Siden skolestart dette året har jeg hatt en så utrolig oppsving. Jeg har stort sett, det vil si med ett par unntak, lagt meg før kl 12 av meg selv, og vekkt meg selv om morgenen. Og det er en så utrolig rar følelse og faktisk være uthvilt. o.o
Jeg har det utrolig bra på skolen. Jeg går påbygg, og klassen min er igrunn helt awesome ^^! Og jeg er også både ekstremt glad, og veldig positiv når det kommer til mattematikk. Orginalt så har jeg ikke vært så utrolig glad i matte, grunnet en kombinasjon av dårlige lærere, og at jeg har innbilt meg selv at jeg ikke greier det, og derfor aldri helt satt meg ned for å jobbe med det, men heller funnet på andre ting. Men jeg har blitt så utrolig positivt overrasket: Mattelæreren er skikkelig awesome, og jeg merker både at jeg kan mer matte enn jeg trodde, og at jeg faktisk mestrere faget! Noe som er ganske digg siden jeg ender opp med å ta R1 matte i forhold til at jeg skal ta en eller annen form for bachelor innen programmering. : D
Noe som leder meg over til en annen ting som gjør meg veldig glad: Jeg har rimelig god oversikt over hva jeg vil bl, det vil si, jeg vet at jeg vil ta en bachelor, at jeg ender opp med en bachelor innen ett eller annet IT, nærmere bestemt programmering. Det eneste som gjenstår er å finne ut av detaljene (om jeg skal flytte noen plass, spesifikt hvilken skole, osv), noe studierådgiveren på skolen har hjulpet med meg idag, når jeg var og snakket med han. ^^.
Og haha, jeg og en i klassen, Magnus heter han, satt i biblioteket. Og i gymen er en av tingene vi skal gjøre, at vi skal sende inn til læreren en individuell- og en lagidrett som hver enkelt av oss vil at vi skal satse mer på i gymen dette skoleåret. Det er idag, når vi gjrode det, at NRBF ble født! Hva er NRBF lurer du sikkert? Nei først synes jeg du kan gjette selv! Har du gjettet?...
Og du gjettet nok mest sannsynlig FEIL! Det står for Norsk-Russisk bjørnebrytingsforening! Og vi tar imot medlemmer!
Bare å sende inn søknad!
Ogogo! Jeg har nettopp bestilt flybilett til den aller beste, søteste og mest fantastiske kjæresten (du vet hvem du er <3), så hu kan komme på besøk i høstferien min! Det gjør meg også glad! n_n
Jeg merker at jeg har hatt en så utrolig positiv utvikling! Det er sykt når jeg tenker etter, og tenker tilbake på hvordan jeg var når jeg var mindre, og hvordan jeg var så sent i fjord! Jeg har forandret meg noe så utrolig, og for det absolutt bedre! Og det er også så utrolig å ha så mye energi, og være så positiv! Eller, jeg pleier å være positiv, men jeg merker at jeg har mye mer energi også nå, og er mer eller mindre positiv hele tiden, istedetfor og noen ganger være helt på bånn! Og det er deilig! ^^
For å konkludere: Skolen går bra, kjæresten min er fantastisk, fremtiden ser veldig lyst ut i forhold til alt og jeg har det alldeles uovertruffent bra! n_n
/edit: HOLY! DET BLE MYE LENGRE NÅ NÅR JEG SÅ DET SOM EN POST, I FORHOLD TIL HVA JEG TRODDE NÅR DET STO I "Skriv svar" BOKSEN! xD
Og også: Beklager igjen wall of text, men bare føler for å dele det at jeg har det så bra, med andre! x3