Kjøpt briller i dag og er ikke fornøyd.
I butikken anbefalte de en type glass som kostet 1300kr, den dyreste typen de hadde. De glemte å nevne at glassene hadde ekstrem forvrenging.
Jeg tar på brillene og mister nesten balansen, selv om jeg ser klart i glassene er disse brillene den dårligste synskorreksjonen jeg har hatt. Trodde nesten det var en dårlig spøk når jeg tok dem på meg, det var som å være inni et speilhus på tivoli. Dette er ikke briller som du kan gå fort ned for eksempel trapper med, det er direkte farlig.
3880 kr skulle de ha i butikken, noe som er en helt grei pris dersom brillene hadde gitt meg bra syn. Kassedamen var sikkert bekymret for at jeg ikke ville betale men selvfølgelig skulle jeg det, jeg har jo fått varen jeg bestilte. Det var servicen jeg var misfornøyd med, følte meg rett og slett lurt. For meg var det rart at de forventet at jeg skulle smile og være kjempefornøyd, klart jeg føler meg lurt når de anbefaler den dyreste typen glass og så etterpå finner på å nevne at det kanskje ikke var så lurt med så høy styrke på glassene..
Sjekk forvrengingen, du ser skype-profilbildet 2 ganger. Jeg har gått med briller før og litt forvrenging er normalt men disse glassene er ekstreme, til og med pc-skjermen min er buet. Andre ting jeg merker er at glassene forandrer på lyset som kommer inn, ting får en slags "aura" hvis det ikke er nesten midt i synsfeltet.
Har kastet bort penger på disse brillene men man lærer så lenge man lever, skulle ønske man kunne prøve brilleglass før man betalte for dem

Khalen, Jeg vet hva som er oppi den. Det er verdens første troll-face!