Ello :3
endelig litt tid, så eg har lyst å tegne et litt større bilde i magi-tema. Vil ha 3 dyr/skapninger i det, men vet ikke hvilke ^^
Så, om noen har lyst å ha sinn karakter I bildet så er det bare å legge igjen en melding her

Har allerede fått beskjed om å tegne en reve-drage så den blir med

og så 2 til etter den.
(PS, bare å kommentere etter det har kommet 2 stk, for da når eg har litt fri en kveld så kan eg jo poppe innom her og kanskje tegne noe fra listen

)

Listen vil bli følgt i rekkefølge av når det ble spurt, men om jeg sitter fast med en tegning så kan det være eg begynner på en senere på listen, eller en egen privat tegning.
Stilen vil variere, noen vil være skyggelagt, andre ikke, noen vil og kun være lineart/skisse, dette varierer på tiden jeg har og hvordan jeg føler meg.
2(to) tegninger/deltakelse i gruppe tegning per person.
Kun de som er med i en tegning har lov til å re-uploade tegningen til egen side/forum (inkludert sider som Facebook og FA).
Om du re-uploader hadde det vært fint med link

Enten til min FA (Terror-run), DA (Exo-formicidae, eller min Weasyl Formicidae
Om du er med i et gruppebilde og ikke vil de andre skal re-uploade det vil jeg at du skriver dette her på tråden.
Om du vil ha en spesifikk tegning i spesifikk pose/setting/stil vil jeg be deg om å gjære dette om til en comisson
Dette er nemlig en type "artistic-vent" tråd for meg til å løse opp litt og øve meg.du kan altså fortelle hva du vil ha, men det er ingen garanti for at det blir sånn
Du kan be om å bli tegnet både i denne tråden og via pm her på forumet. om du ikke vil bli navngitt/få tegningen via pm og ikke lastet opp her, trenger jeg å vite dette.
Sorry for the wall og text OTL