Skrevet av Emne: Glemte ting.  (Lest 4599 ganger)

NamNam

• Aktiv Fur
  • **
  • Meow.
    • Vis profil
Glemte ting.
« på: 31. jul, 2012, 00:56 »
Dette var noe jeg tenkte på idag, mulig et morsomt emne? Snakke om ting vi har glemt, og mulig funnet tilbake? [puzzled]     ;D

Idag så fant jeg ut at jeg hadde en iPig, eller hva det heter. x3 Omg, tenk at jeg glemte at jeg hadde den liksom.

Er det noe dere har glemt(, mulig funnet tilbake)?
« Siste redigering: 31. jul, 2012, 01:00 av NamNam »
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.

FlameTheReadFox

• Gjest
Sv: Glemte ting.
« Svar #1 på: 31. jul, 2012, 01:13 »
jeg glemte Kuroshitsuji baggen min i dag.
Baggen som er som et " sort " høl er dypt savnet.
Der ligger klorhexedin og alt, så må få hetnet den, ellers dauer jeg av piercing verk omtrent ettersom jeg måtte stikke opp igjen navelen pga intens smerte, tok jeg den selvfølgelig ut når mye annet gjorde vondt. XD
« Siste redigering: 31. jul, 2012, 01:19 av Flame »

Zoxeb

• Gjest
« Svar #2 på: 31. jul, 2012, 01:33 »
Der ligger klorhexedin og alt, så må få hetnet den, ellers dauer jeg av piercing verk omtrent ettersom jeg måtte stikke opp igjen navelen pga intens smerte, tok jeg den selvfølgelig ut når mye annet gjorde vondt. XD

Flame, ikke rens med klorhexidin, altfor sterkt for såret og vil derfor hemme groevnen. Rens i stedet med sterilt saltvann i stedet.

FlameTheReadFox

• Gjest
« Svar #3 på: 31. jul, 2012, 11:42 »

Flame, ikke rens med klorhexidin, altfor sterkt for såret og vil derfor hemme groevnen. Rens i stedet med sterilt saltvann i stedet.

Derfor det gjør så in i helsikes vondt ja o.o .... noen får slepe meg til piercing studio
« Siste redigering: 31. jul, 2012, 11:45 av Flame »

Seinos

• Aktiv Fur
  • **
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
« Svar #4 på: 31. jul, 2012, 11:46 »
Jeg glemmer så mye at jeg ikke holder styr på det jeg da ^^'
Men I går glemte jeg mp3 spilleren min oppe ved en innsjø jeg hadde dratt til med hunden min. D:
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

Burr

• Senior Fur
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
« Svar #5 på: 31. jul, 2012, 14:33 »

Derfor det gjør så in i helsikes vondt ja o.o .... noen får slepe meg til piercing studio

Klorhexidin skal ikke svi i det hele tatt, så det nok ikke grunnen.

FlameTheReadFox

• Gjest
« Svar #6 på: 31. jul, 2012, 15:09 »

Klorhexidin skal ikke svi i det hele tatt, så det nok ikke grunnen.

da fatter ikke jeg hvorfor det gjør vondt .____.

Zoxeb

• Gjest
« Svar #7 på: 31. jul, 2012, 15:15 »
da fatter ikke jeg hvorfor det gjør vondt .____.

Bytt likevel. Sterilt saltvann kan du kjøpe på apoteket. Klorhexidin skal ikke brukes på piercinger.

Eltanin

• Hyperaktiv Fur
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
« Svar #8 på: 31. jul, 2012, 15:28 »
Jeg vet ikke om det er en ny piercing, eller om du har hatt den lenge, men piercinger gjør vondt i starten. :b

Ziggy Wolf

• Über Fur
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
« Svar #9 på: 01. aug, 2012, 09:31 »
Rensa peircingen min i hjemmebrendt, svei som et helvete, men alderig hatt problemer med det siden, Å nei kanskje jeg har drept øreflippen min [w-dizzy]
Lol, men back to topic, jeg fant endelig igjen alle laiv våpenenemine, og gammle gameboyspill da jeg ryddet Sorterte ca 10 pappesker med skrot.

FlameTheReadFox

• Gjest
« Svar #10 på: 01. aug, 2012, 14:31 »
baggen er til rette, må jo lese bakpå hva vannet og det greiene brukes til da, men kjøpte noe som ikke svir på piercing studio, svær flaske til 50,. kroner
« Siste redigering: 04. aug, 2012, 10:04 av Flame »

nokiakiller

• Gjest
« Svar #11 på: 03. aug, 2012, 20:29 »
Of all the things i lost. I miss my mind the most.

#ruller agårde langs gulvet men je nynner på on the road agean#