Vi har plantet en ID tag i alle furs, les mer om det.
Hadde det ikke vært bedre å ha navn på dyrefamilier. Som feline og canine?
Sitat fra: Zoxeb på 16. jul, 2012, 22:55Hadde det ikke vært bedre å ha navn på dyrefamilier. Som feline og canine?Vel, nå har det seg slik at vi ikke har noen direkte oversettelser på feline og canine, det nærmeste en kommer er kattedyr og hundedyr!
Sitat fra: Eltanin på 16. jul, 2012, 23:28Sitat fra: Zoxeb på 16. jul, 2012, 22:55Hadde det ikke vært bedre å ha navn på dyrefamilier. Som feline og canine?Vel, nå har det seg slik at vi ikke har noen direkte oversettelser på feline og canine, det nærmeste en kommer er kattedyr og hundedyr! Men da kunne kansje ulvehybrider, løve, ulv og rev gå under det da. Og få hester, mårdyr mm.
Hvor er alle revlingene, musekattene, kuraffene, elledillene og krokkofantene?Vi har en grevling i taket i allefall da.
Hva med Kengulv , leopanther, vent vi har en sånn!Flaggerpus. Skigere har vi andre steder i fandommen.Ape-katt, kattnin (cabbit). Oh vi har en svanehund og en panand.Trur det var en katthund her et sted og.Oh, jeg må tegne en relg (rev elg hybrid)
Hver gang jeg ser tittelen på emnet tenker jeg at "flora" er planter og trær, og sist jeg sjekket er det ingen slike furs her. :c
Sitat fra: Atrox på 19. jul, 2012, 22:48Hver gang jeg ser tittelen på emnet tenker jeg at "flora" er planter og trær, og sist jeg sjekket er det ingen slike furs her. :cRassist.
Sitat fra: Eltanin på 19. jul, 2012, 22:48Sitat fra: Atrox på 19. jul, 2012, 22:48Hver gang jeg ser tittelen på emnet tenker jeg at "flora" er planter og trær, og sist jeg sjekket er det ingen slike furs her. :cRassist. du mener florist? ; P*trenger en kaffe dose*
Sitat fra: Atrox på 19. jul, 2012, 22:48Hver gang jeg ser tittelen på emnet tenker jeg at "flora" er planter og trær, og sist jeg sjekket er det ingen slike furs her. :cPumzie er egentlig en plante, hun er bare født i feil kropp. :c