Skrevet av Emne: Karaktertråder?  (Lest 10297 ganger)

CrissyKatt

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
Karaktertråder?
« på: 23. apr, 2012, 22:04 »
Uhh, jeg har loka rundt her og jeg kan ikke se til å finne en tråd for karakterer, eller OC's, da. :3 For jeg elsker å lage nye karakter-design og kommer med masse nye idéer hele tiden, men jeg er ikke så flink på character-developement.

Jeg har jo både menneske og furry-OC's, men noen demoner og lignende.

Så hva har du av karakterer? Diskuter. o3o
Kamilrazee

Kixt

• Hyperaktiv Fur
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Karaktertråder?
« Svar #1 på: 23. apr, 2012, 22:46 »
Oh det er en del jeg har, men det er til forskjellige ting. Spørs hva du mener med det hele..all slags karakterer eller bare til hvisse ting?

Laffe the Fox

• Senior Fur
  • Die trying!
    • Vis profil
    • Laffe's FurAffinity
« Svar #2 på: 23. apr, 2012, 22:59 »
Tror jeg hadde rundt 4 i snitt da jeg gikk ut av vidregående B)

Ikke morsomt? Neivel, unnskyld  [sad]

Får vel kanskje svare seriøst også når jeg først skal svare da. Vel, selv har jeg bare fursonaen min, og har egentlig ikke planer om å finne opp noen nye karakterer. Morsomt med flere karakterer though, hvis jeg hadde vært litt bedre på å tegne selv, hadde jeg nok sikkert hatt noen flere. Uansett, holder med den éne for min del ^^
Hunting is not a sport. In a sport both sides should know they're in the game.
- Paul Rodriguez Sr.

Leophan

• Global Moderator
  • Über Fur
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #3 på: 23. apr, 2012, 23:00 »
Har ingen klare, men det er to karakterer som kommer til å dukke opp i løpet av året :)

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #4 på: 23. apr, 2012, 23:07 »
Karakterer, som i alternative fursonaer? I så fall burde denne tråden være i Fursona delforumet.

Hva står OC for, forresten?

Zoxeb

• Gjest
« Svar #5 på: 23. apr, 2012, 23:10 »
Karakterer, som i alternative fursonaer? I så fall burde denne tråden være i Fursona delforumet.

Original character. Må ikke være alternativ fursona, kan bare være fiktiv person du lager.

FlameTheReadFox

• Gjest
« Svar #6 på: 23. apr, 2012, 23:23 »
jeg har alltids lagd karakterer, mange kjempe gamle og det er alltids noen nye, men jeg har kun brukt de til tegning, elsker å eksperimentere og lage nye. Vel jeg har fursonaen min, hun bruker jeg jo her da.
det er som regel slik at om jeg liker de godt får de en personlighet, make og da blir brukt gjentatte ganger.
( pixy) nåværende navn) jeg vil ha et nytt navn på henne. hun er en leken hunn anthro katt, sort og hvit med en make som heter Lumar( nåværende navn)
Azura, arctic fennec fox
duko, gal hybrid
Ruki, rosa rev aktig karakter

husker desverre ikke resten så + + + med et lass til jeg har liggende i skisseblokker ehehehe
mennesker? jeg er ikke noe flink der * ønske*

Zoxeb

• Gjest
« Svar #7 på: 23. apr, 2012, 23:38 »
Kan vel si mine.

-Josh/Joshua, en bifil husky, men jeg tegner han mest som menneske. Lagde han 3 år siden tror jeg, og     var den første jeg lagde I fandomen. Sikkert min favoritt oc.
-Chester, en homofil kenguru som også blir tegnet mest som menneske. Partnern til Josh og ble laget en      dag etter han.
-Miles, en homofil rød panda om blir tegnet mest om furry. Laget i oktober i fjor.
-To haremgutter, en rev og gjeit. Laget ca. et år siden.
-Min fursona, en tasmansk djevel.

Har flere, men disse blir tegna mest.

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #8 på: 24. apr, 2012, 02:42 »
-Miles, en homofil rød panda om blir tegnet mest om furry. Laget i oktober i fjor.

[eek]

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #9 på: 24. apr, 2012, 07:11 »
Kunne kanskje ha flytta den til fursonas eller no slikt jah.

Hoved er Wolftale, men jeg har to (snart) andre suiter Emerald (Spirit of the forest) og Jade (Grønn panda). Jeg vil ikke direkte kalle de for karakterer, siden de er mest lagd fordi jeg har lyst på fler suits :P og ikke har noen direkte "historie" på disse. (neste jeg kommer til å kjøpe til begge de er liksom conbadges i beste fall).

Zoxeb

• Gjest
« Svar #10 på: 24. apr, 2012, 11:04 »

L

[eek]

Det var ikke deg jeg tenkte på da :P

Laurence

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 24. apr, 2012, 11:46 »
Har hatt flere, men den jeg har brukt mest i rollespill er ett menneske ved navn Laurence.
Morsom fyr som jeg i etterkant har funnet ut at han hadde en masse til felles med Odo fra Star Trek Deep Space 9.
Til og med hadde de samme yrke og var like "paranoide" til tider, det beste med det hele var at jeg hadde ikke sett DS9 før jeg tok han i bruk.

Og for å legge til noe helt til slutt, han var sikkerhetssjef på en romstasjon hvor 95% av befolkningen var furries, så litt morsomme situasjoner var nødt til å oppstå.

Trash

• Hyperaktiv Fur
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
« Svar #12 på: 24. apr, 2012, 13:48 »
Jeg har én fursona som reflekterer min personlighet, og jeg prøver å få meg og min fursona til å samsvare mest mulig, både i personlighet og i looks^^

CrissyKatt

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. apr, 2012, 16:09 »

Hm, nei, karakterer er ikke akkurat alternative fursonaer.
Det er liksom.. Harry Potter er en karakter fra en bok, han er ikke ekte, og han er ikke personaen til JK. Rowling, akkurat. cx

OC står for Original Character, eller Own Character.
Kamilrazee

CrissyKatt

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #14 på: 24. apr, 2012, 16:23 »
Vel, jeg kan kanskje fortelle litt om mine. :3

Jeg har fursonaen min, Nicky, som reflekterer meg i både personelighet, oppførsel og looks. Kinda. Uhh, om en karamellfarget meerck ligner på meg, er jeg ikke sikker på lols. http://nyan-nicky.deviantart.com/art/Nicky-Referance-sheet-280340059?q=gallery%3Anyan-nicky%2F33293883&qo=16
Nuke - En bifil border Collie som er blind på det ene øyet. Laget han for noen måneder siden. http://browse.deviantart.com/?q=gallery%3Anyan-nicky%2F33293883#/d4pwmsu
Fjollebolle - Laget på Banzaicon og reflekterer oppførselen min på cons. c: Livlig, sosial og litt høylytt. Han er en svart.. Ting. Ikke bestemt species. http://browse.deviantart.com/?q=gallery%3Anyan-nicky%2F33293883#/d4x63mw
Crissy - bifil gutt i 14-årene som er... lik meg? kinda. Han hadde liksom surret rundt i hodet mitt som en idé til en eller annen kjærlighetshistorie med en annen gutt. http://browse.deviantart.com/?q=gallery:nyan-nicky/33293883&order=9&offset=24#/d4k6lr4
Edwin - Dette er denne 'andre' gutten, da. Homofil høy dude som trenger mer developement. http://browse.deviantart.com/?q=gallery:nyan-nicky/33293883&order=9&offset=24#/d4k6ruk
Samuel - AAH BABYEN MIN <3 Demon/menneske. Jeg bruker han i rollespill og som karakter i skoleoppgaver om det trengs. xD Panfil, 20 år og han er irsk. :3 http://browse.deviantart.com/?q=gallery:nyan-nicky/33293883&order=9&offset=0#/d4x8gyk

Alle disse er brukt i rollespill som oftest. Jeg har jo andre karakterer, men disse er de som blir tegnet og brukt i RP mest.
« Siste redigering: 24. apr, 2012, 17:35 av NyanNicky »
Kamilrazee

Chimchar582

• Senior Fur
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
« Svar #15 på: 24. apr, 2012, 16:39 »
har mange nye og gamle. lager nesten nye heletiden nor eg kjeeder meg på skolen som nesten er hele tiden [laugh]
men er er noen da

Palkie : er en karakter jeg lagde for lenge siden som er blandinng av mange rasser men kan fårestile en husky og men som oftes tegner jeg ikke hun for eg gidde hun til en venn av meg som er på norpaws ( palkia 23 tror eg) som hun bruker som furusona
Swampie: en carakter eg lagde for lenge siden av mange3 rasser lagde den samtidig som palkie og er samme rase og kan ses som husky og men den tegner jeg nesten ikke heler fordie eg gidde de til storesøsteren til palkie som brukte den som furusona
Kyo:  en løve car som eg lagde i år. han er en outlander og ble inspiret av tlk ^^ så jeg lagde den som en prins og er i slekt med kopa
Mhetto:  en løve car eg lagde3 i år fordie eg kjedet meg, han er i samme pide som kyo men skal ikke bli prins og har baklengs man
Wolfsky: lagde han først på little big planet 2 nor eg spilte med wolfie så brukte eg bare en car hun kaler wolf howl og tok flekker på han. så er det min baby fur og
Kodie: lagde den i år bare fordie eg lagde et panda fursuit hode som var lit forliten til han så eg fikk den og kalte han kodie ^^
tsuna ^^

Snoowfiee

• Senior Fur
  • Let it be
    • Vis profil
« Svar #16 på: 25. apr, 2012, 21:58 »
Har mange ja, men holder meg mest til et par.

Wolfie:Er min fursona. Engang tenkte jeg at jeg skulle lage en serie med noe ulver, også den aller første ulven jeg lagde var Wolfie (med veldig basic navn) o.o Han var først bare helt grå med blå øyne, men noen år seinere lagde jeg litt flere detaljer på han.

Blue: Opprinnelig en sort ulv, menn endret designet hans litt (med mørkeblå). Det er den aller første karakteren jeg lagde etter Wolfie - min fursona.
Han er også en hovedperson i historien som jeg engang lagde for 5 hundre år siden. :3 Han er også inspirert av en sang som heter Rainbow Veins - som er spillt av den beste eksisternde artist, Owl City. :3

Teo: Er en wolfsky, som jeg lagde en ellerannen kveld. Han er lysegul, med brune og orasnje markeringer. Han er ganske vill og gal xD

Villdyr: Er en vill tiger gaupe ting.

Doc: Engang drømte jeg om en rev , med selvlysende flekker. Han minner litt om FireFox :3

Også har jeg en sånn physcko radioaktiv gaupe, som er på en måte djevelen.  Thats it.  [w-wink]

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
« Svar #17 på: 25. apr, 2012, 22:04 »
Tigre - Glow - Theodore - Minori - Schwartz - Hearts

OWN ALL THE CHARACTERS. Tigre og Glow er mine main karakterer, though. Burde tegne de andre mer og.

CrissyKatt

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #18 på: 25. apr, 2012, 23:21 »
Tigre - Glow - Theodore - Minori - Schwartz - Hearts

OWN ALL THE CHARACTERS. Tigre og Glow er mine main karakterer, though. Burde tegne de andre mer og.
Hahahaaawww, så søte de alle eeer ;3; Jeg elsker designene og asgfdbsdfbj.

... Hearts omfg
Kamilrazee

Eltanin

• Hyperaktiv Fur
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
« Svar #19 på: 25. apr, 2012, 23:47 »
Er jo gode gamle X da. Den første jeg lagde. Det var da jeg enda var ny med tegnebrett og generelt miljøet rundt deviantArt, jeg så bare at alle drev og tegnet ulver med spesielle farger. x3 Ante ikke hva furryfandomen var. Så er det Saiye da. Han er en sort.. ulvehund-ting med røde øyne, enkelt og greit. Han er en slem kar. (Saiye er persisk og betyr skygge, yay for internasjonale venner.)

Så er det Eltanin da. Den er en OC, og ikke en fursona. Jeg kommer aldri til å ha en fursona, jeg ender opp med å gi egne historier, personligheter og bakgrunnshistorier til dem som ikke har noe med meg å gjøre, og jeg liker det best slik. x:

FreesTyler

• Über Fur
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
« Svar #20 på: 26. apr, 2012, 02:31 »
Jeg er skyldig i å ha over 50 OCs, kanskje flere XD De dukker opp hele tiden, og de gamle blir
litt glemt. Selv om jeg førtsatt husker min første OC Kyohaku XD

Den karakteren jeg er mest glad i, er Luxray gijinkaen Karutora http://fav.me/d4vm9uq som jeg har hatt i rundt 2 år nå.
Har også tegninger av ham som feral og anthro luxray, og det er ham det blir ny fursuit av XD

Så er det selvfølelig fursonaen FreesTyler, men jeg må si Karu desverre er en mer elsket karakter XD

For tiden går det veldig mye i pokemon gijinkaer, men innimellom popper det opp diverse nye skapninger.

CrissyKatt

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #21 på: 26. apr, 2012, 21:17 »
Jeg er skyldig i å ha over 50 OCs, kanskje flere XD De dukker opp hele tiden, og de gamle blir
litt glemt. Selv om jeg førtsatt husker min første OC Kyohaku XD

Den karakteren jeg er mest glad i, er Luxray gijinkaen Karutora http://fav.me/d4vm9uq som jeg har hatt i rundt 2 år nå.
Har også tegninger av ham som feral og anthro luxray, og det er ham det blir ny fursuit av XD

Så er det selvfølelig fursonaen FreesTyler, men jeg må si Karu desverre er en mer elsket karakter XD

For tiden går det veldig mye i pokemon gijinkaer, men innimellom popper det opp diverse nye skapninger.

Pokémon Gijinkaer er kule... cx Men jo, bare lurer på om du har en eller anennen fan-karakter av Assassins creed ellernoe? For jeg vet att du er en fan av det, så jeg bare lurer. xD
Kamilrazee

Atrox

• Global Moderator
  • Über Fur
    • Vis profil
    • FA
« Svar #22 på: 27. apr, 2012, 15:36 »
Jeg har nå et par stykker.

Min todelte sona: Atrox og Blank. Atrox er den grønne skjellede dragen, Blank er den sorte fjærkledde. Atrox er den jeg bruker mest, den er litt livligere enn Blank. :B

Også har vi den mindre kjente sonaen: Kosedillen. Eller kåkådillen. Det er en liten krokodille med vinger. Den er søt. >:c

Også har vi andre karakterer.
Blue, den blå geparden. Han har egentlig ingen historie, jeg liker bare vedig godt geparder. Hvorfor den ble blå aner jeg ikke.
Lucifer, den grå ulven. Har alltid følge av en bie.
Også har jeg også en dingo-, drage- og løvekarakter. Ingen av dem har navn, og jeg har ikke lastet opp tegninger av dem noe sted.

CrissyKatt

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #23 på: 03. mai, 2012, 16:18 »
Jeg har funnet opp en ny karakter som jeg er utrolig glad i omfg. :> http://nyan-nicky.deviantart.com/#/d4ye4to

Evander er fra Middle Earth, altså LoTR-universet. :3
Kamilrazee