Hallo alle sammen!
NorCon 3 er herved annonsert! Det vil bli
arrangert i Trondheim den siste helgen i Juli (Originalt var det planlagt å ha det i starten av Juli sammen med premiæren av Istid 4. men grunnet andre, større samlinger har vi da bestemt oss for å flytte litt på det). Datoene blir da
27. - 29. Juli og som tidligere er det da mulig med tidlig ankomst og sen avreise.
Dere som ønsker å delta, som vet dere kan, send en PM til meg her på forumet med navn og slike ting. Bruk emnet "
Norcon III Påmelding" så er det lett for meg å sortere. Dere som ikke er sikre enda, diskuter gjerne sammen med resten i denne tråden, men prøv å være så sikre som mulig før dere sender meg melding, da blir det litt mindre rot når samlingen nærmer seg.
Ellers anbefaler jeg dere å sjekke innom denne posten i ny og ne da vi kan finne på å oppdatere den med mer informasjon etter hvert. Det som er viktigst vil vi jo også poste nye poster om slik at dere ser at noe skjer, men det skader ikke å sjekke en ekstra gang.
Hvor?
Trondheim! Siden det ser ut som om heller få har tenkt seg hit så kommer det til å foregå i leiligheten, der det har foregått før.
Soving skjer da på medbrakt underlag, i medbrakt sovepose på stua vår.
Mat (forutenom frokost/kveldsmat ala. brødskiver) skjer utenfor leiligheten.
Aktiviteter (som f.eks. Pirbadet, kino, kjøpesenter, resturang osv.) skjer utenfor leiligheten.
Skal du komme?
Send meg en PM med emnet "NorCon registrering" og si ifra, jeg regner ikke med de som bare sier det i forbifarten på IRC/Skype, i denne tråden osv.
Send meg en melding!---
Diskusjon, GO! ---