Doublemoo/Aphrolift tror eg må være den sterkeste duo-lanen der ute nå, hands down. De har så sinnsykt bra teamplay : D Desidert favoritt fra min side, elsker å se dem i aksjon!
Såg nettopp TSM vs CRS nå, og Gleeb gjorde en sinnsykt bra game denne gangen. Men eg kunne ikkje unngå å legge merke til de sinnsykt gode hooksa til Xpecial :S CRS låg bak så og si hele tiden, men på grunn av de flotte hooksene så fikk de faktisk gode teamfights. Men når de kun kan holde seg til det, så er det nesten en selvfølge at det ikkje er i nærheten godt nok til å faktisk ta igjen ledelsen og i det hele tatt ta over ledelsen. Spesielt når de spilte mot en Zyra, Twitch OG Soraka.
Men ja, etter matchen, og han nekta å gi klem til WildTurtle, så måtte eg nesten bare sjekke opp i hva som foregikk. Han åpna jo matchen med å si at han ikkje likte dem engang, så noe var merkelig. Fikk virkelig ikkje med meg at han ble bencha for å ha vært spydig, og at det var en stor årsak til hvorfor han bytta teams :S Er ikkje så fan av slikt, så han fikk minuspoeng fra meg bare der, og eg syns det er helt greit nå at han ikkje er på TSM lengre. Han kan være så god han bare vil, men negativ attitude kan han bare ta med seg dit pepperen gror
EDIT: Haha, ser på EG vs CLG nå, og så sa de det samme som eg sa øverst i denne posten xD Fett, haha <3