Vi har plantet en ID tag i alle furs, les mer om det.
Maskinen installerte now windows update og rebootet og da starter den serveren automatisk med craftbukkit men det er ikke oppdatert til 1.8 enda Når craftbukkit oppdateres skal jeg begynne å lage en liten film som showcaser de største og fineste byggverkene på serveren :3
errr... Kan noen vennligste poste / pm'e server info til denne berømte norwegianpaws servern? Jeg ble påvirket og kjøpte spillet i går. Dør etter å prøve det ut, så... gimme gimme gimme!
IP kommer nok når serveren og pluginene er oppdatert :U
Sitat fra: Piro på 19. sep, 2011, 09:20errr... Kan noen vennligste poste / pm'e server info til denne berømte norwegianpaws servern? Jeg ble påvirket og kjøpte spillet i går. Dør etter å prøve det ut, så... gimme gimme gimme!IP kommer nok når serveren og pluginene er oppdatert :U
Sitat fra: Aapur Techwing Firestar på 19. sep, 2011, 10:14Sitat fra: Piro på 19. sep, 2011, 09:20errr... Kan noen vennligste poste / pm'e server info til denne berømte norwegianpaws servern? Jeg ble påvirket og kjøpte spillet i går. Dør etter å prøve det ut, så... gimme gimme gimme!IP kommer nok når serveren og pluginene er oppdatert :U:E
Ssssssssssssssssss...*BOOOM!!!*
Server IP: Velkommen tilbake =)80.202.118.225
Sitat fra: Pycnopodia på 05. sep, 2011, 18:14Server IP: Velkommen tilbake =)80.202.118.225Der er IPen, Piro :3 den ser ut til å være oppegående atm
Serveren klikka i går, siden Pycno hadde litt internett problemer, håper på at det går bedre i dag. ^^