jajaja. ikke nokk med å være renovatør og delvis mekaniker. gjør jo også en jobb sammen med isberget der jeg filmer på hjemmekamper som jeg da legger ut på youtube. på engelsk selvfølgelig fordi da vill flere forstå. men men... selvfølgelig bruker jeg og tegne når jeg har tid til det. jeg er ingen proff til å tegne MEN! jeg prøver så godt jeg kan. her ser dere noen resultater jeg har gjort
tegninger dere ser her er
Bowser: med litt mer metalhead lignende, en av mine bestevenner hadde bursdag i november og han elsker bowser og metal musikk..
Aggron: bursdagsgave til ei fantastisk god venninne av meg som da heter Lyla. hun elsker pokemon karakteren aggron så jeg tegnet aggron som holder ett hjerte med Lyla's navn i og hun elsket denne tegningen jeg lagde for henne.
Tech: en meget god venn som da er partial fursuiter og siden han har alltid vært der for meg når jeg har slitt med mobbing. så min måte på å takke på var å lage denne tegningen som dere ser. skulle egentlig være lyseblå :\ men brukte mørkblå men Tech ble anyway meeget fornøyd med hva jeg laget til han.
respekter og ikke stjel bildene jeg deler.