Hehe, det var en varm velkomst, tusen takk ^^
Nei jo, vet ikke hva det er å si, hmm... kan starte med basics vel, jeg er 21 år, kommer fra Fredrikstad næromerådet, men bor og studerer for tida på Bjerkely folkehøyskole, med Norges eneste tegneserie linje, samme som FreesTyler.
Glad i å tegne da, som er grunn til at jeg går på Bjerkely, hvis noen er nyskjerrig så er kan dere se krussedullene mine på Deviantart, man kan gjette brukernavnet mitt =P
Spiller gitar når jeg føler for det, er ikke mye erfaring der, begynnte et par år tilbake, men holder ikke på nok til at jeg forbedrer meg med noen spesiell fart akkuratt, men kommer det til Rock Band så er jeg mye bedre enn med det ekte greiene =P
Når det kommer til meg, jeg er noe så orginalt som en rev, prøver å være så snill jeg kan mot de jeg setter pris på og selvfølgelig nye personer jeg måtte møte med tida.
På nett er jeg nok mye mer høfflig enn jeg er i egen person fordi det er mye letter å tenke seg om når man bare sitter å skriver og man kan endre svaret flere ganger føm man svarer, harr harr.
Det og jeg er litt manne mann instilt (Nei, ikke soffagris, fotball og øl manne mann) så trening er også en interesse blant meg og noen venner som gidder bli med =P
Nå er jeg ganske tynn egentlig da, men prøver å gjøre opp for det med muskelmasse :3
Også jaaaa, ossen jeg landa i fandomen, ska vi se det var tilbake i 2006 tror jeg, da jeg joina Deviantart og begynnte å fyke fram og tilbake på alle kategoriene som var og snubla over Anthro kategorien som jeg blei veldig nyskjerrig på.
Og selv gjennom all den negative feedback'en som fandomen har fått og alle de sprø folka med mord i blikket så har jeg holdt meg fast og snudd nesa den andre veien, men som vi sikkert vet, You shouldnt judge the fandom by its idiots.
Ikke spesifikt retta mot noen, så blir ingen fornærmet.
Det er vel det det er å si som jeg kommer på nå, så det ikke blir for langt til at folk ikke engang gidder å lese alt, 'doi!
Skulle det være noe noen lurer på så er det bare å spørre.
Tusen takk igjen for den varme velkommsten ^^