Vi har twitter! Du finner oss @NorPaws
Bli med i Norpaws steamchaten folkens! Komme komme komme! :3
Sitat fra: Moonie på 04. sep, 2012, 19:14Bli med i Norpaws steamchaten folkens! Komme komme komme! :3invite me and ill join :3 Steam: potatotard
Steam: potatotard
Nå er det ikke mange dagenene igjen til Tekken Tag 2 :O ZOMG som jeg gleder meg... blir å spille det mye... veldig mye online :\Noen andre som kunne tenke seg / skal ha det på PS3 og er interessert i å spille?
Sitat fra: Piro på 10. sep, 2012, 19:24Nå er det ikke mange dagenene igjen til Tekken Tag 2 :O ZOMG som jeg gleder meg... blir å spille det mye... veldig mye online :\Noen andre som kunne tenke seg / skal ha det på PS3 og er interessert i å spille?Hva er Tekken Tag 2 for noe i forhold til de andre Tekken spillene? o3oOg for tiden spiller jeeeg... PokeMMO XD
Sitat fra: FreesTyler på 13. sep, 2012, 13:10Sitat fra: Piro på 10. sep, 2012, 19:24Nå er det ikke mange dagenene igjen til Tekken Tag 2 :O ZOMG som jeg gleder meg... blir å spille det mye... veldig mye online :\Noen andre som kunne tenke seg / skal ha det på PS3 og er interessert i å spille?Hva er Tekken Tag 2 for noe i forhold til de andre Tekken spillene? o3oOg for tiden spiller jeeeg... PokeMMO XDTekken Tag Tournament har ikke noe storyline. Det er basically bare slåssing, og man kan spille som så og si alle karakterene i Tekken-serien.