Har nettopp spilt ferdig Pokémon Y etter å ha klokka inn rundt 24 timer på drøye to uker
Heh. Er på 55 timer og har akkurat kommet til 6. gym siden release, jeg...
Vel. Jeg
har brukt litt av den tiden (og litt vel mye av flaksen min) på å få tak i en shiny Manectric med en shiny Yanma som bonus på veien ved hjelp av horde battles, men allikevel. Tok ikke mer enn 4-5 timer (!) - burde vel gå og skaffe meg en lottokupong eller to når jeg først er i gang.
- - -
Ellers på spillfronten så startet jeg nettopp opp KSP (0.23) for første gang på noen uker, og satte meg et enkelt mål: Mun på ~45 min, noe som kanskje er noe mer utfordrende enn det høres ut som når jeg ikke har landet noe annet sted enn Kerbin på evigheter.
Resultat:
...og, så klart:
Hmh. Gikk greit med "til Mun"-biten, i hvert fall, men jeg hadde ikke et stort nok Delta-V-budsjett (les: nok drivstoff) til å komme (helt)
opp igjen, så det endte med at den landeren min tok seg en tur tilbake igjen i ~80 m/s. Landeren var litt vel tung og utestet, men det er da morsomt allikevel. Om det ikke hadde vært for at Jeb nå storkoser seg i et krater på den mørke siden av Mun, da. Får vel sende ut et redningsoppdrag en gang...