Eletric Cave Studio.Hay. Guess what. Imma building me a studio. Her skal jeg spille inn min musikk når det blir ferdig. I mens har jeg tatt noen bilder, siden dette er et byggeprosjekt og relatert til furry gjennom meg, og siden musikken min også har elementer av furry så er det jo bare gøy. I mens har jeg tatt en del bilder. JEg har drevet å kjøpt studioutstyr i et par år nå, så jeg har jo hatt studio før også, på en måte.
Studioet er basert på en veranda som aldri ble brukt bortskjett fra gazing over the lands of Toten og sigarettpauser, som jeg fremdeles kan bedrive når ferdig.
Her er VEEEEEEELDIG DETALJERTE (RIGHT) før og etter blueprints.
Nå, det ser kanskje ut som forskjellen ikke er stor, men mesteparten av det første studioet hadde skråtak.
Her er bilder fra byggingen, jeg har desverre få bilder helt fra starten, når det var veranda, men jeg skal fiske opp noen.
Mai: her har vi allerede bygget i flere måneder, faktisk siden November. Jeg har filmet litt, så jeg skal faktisk laste opp noen flere filmklipp.
Juli: Her ser man at skillet mellom liverommet og kontrollrommet er blitt påbegynt!
Tidlig August:Jeg kommer til å oppdatere fortløpende utover, bare uker igjen av bygginga og dette er spennende!
Jeg har filmet en del også, så det kommer noen filmklipp.
Noen kommentarer? Noen som er interessert i musikk, innspilling og mixing? Let me know!