Skrevet av Emne: Søker furries til eksamensoppgave  (Lest 1678 ganger)

Søker furries til oppgave

• Nykommer
    • Vis profil
Søker furries til eksamensoppgave
« på: 03. feb, 2014, 18:52 »
Hei!

Jeg studerer journalistikk ved Universitetet i Stavanger, og skal i løpet av de to neste ukene lage en eksamensreportasje om noe som folk flest ikke er så kjent med i Rogaland. Det kan være en person, et sted eller et miljø. Jeg kom nylig over furry-fenomenet, og fikk veldig lyst til å lage eksamensreportasjen min om akkurat dette.

Det hadde vært supert om vi kunne samlet sammen en liten gjeng med furries fra Stavanger og ellers i Rogaland. Jeg har også sendt ut et par private meldinger til noen jeg har funnet fra Stavanger/Sandnes, som jeg håper å få svar på:-)

Håper å høre fra noen av dere snarest mulig, ettersom jeg må velge meg en annen eksamensoppgave dersom jeg ikke finner noen som vil stille i reportasjen. Dere kan være anonyme, dersom det er veldig ønskelig, men det hadde vært flott om noen kunne stilt med sitt menneskelige ansikt også. Dette er i utgangspunktet en skoleoppgave, men den skal i hovedsak kunne publiseres.

Jeg kan alle dager og kvelder denne uken, utenom torsdag kveld og lørdag kveld. Hadde vært supert om vi kunne fått det til denne uken, da jeg må bruke mesteparten av neste uke til redigering og diverse. Søndag er jo også en mulighet, da de fleste har fri, og vi kan få til noe mens det ennå er lyst ute.

Mobilnummeret mitt er 40 55 56 23, og mailen min ulrikkevmitchell@gmail.com. Kontakt meg gjerne på mail, da jeg ikke er så kjent med dette forumet.

Vennlig hilsen
Ulrikke V. Mitchell