Kjønn er jo viktige for mange, kanskje ikke flertallet her på forumet, men mange ellers. Men det trengs ikke å tvinges på bakrommet eller være en del av signaturen.
Og som furry fandom som er et relativt åpent miljø burde jo ikke være negative til det vel? Den Norske stat lar jo ikke mennesker registrere seg akkurat som det passer dem, så hvorfor kan ikke vi gi de som føler noe "annet" ikke passer få uttrykke det som er nødvendig i profilen sin.
Så hvorfor ikke gi medlemmene disse alternativer? Litt spillrom til å utfolde seg istedet for å må finne på en signatur eller må legge seg ut på bakrommet skader vel ingen. Jeg har ikke akkurat lyst til at noen skal måtte paradere det i ansiktet mitt, med signaturer. Det vet jeg jo folk ikke liker det her, selv om det for det meste gjelder seksualitet og store flashy greier, som ikke er temaet her.
Å implimentere alle vil nok bli litt mye, og man risikerer at noen vil føle seg ekskludert hvis deres spesifikke kjønnssituasjon ikke er representert. Men en eller annen form for utvidelse er jo mulig, f.eks. legge til "annet" som et alternativ for de som ønsker å benytte det.
Vi får se hvilke muligheter det er i Norwegian Paws v.3!
Til Miles. I løpet av de årene som er gått, har vi opplevd en sosial dekonstruksjon av forestillinger om kjønn, som tidligere ble oppfattet som sannheter. Det finnes nå flere underkategorier av kjønn enn noen ganger før, og listen jeg har gitt dere dekker så å si alle. Med "trans" kategorien vil ingen gå unevnt. Jeg har tillogmed forhørt meg med bekjente som er mer opphengt i dette enn meg selv, så er rimelig sikker på at alt er tatt med.
Det eneste jeg ikke har inkludert er de som identifiserer seg som "dem" ettersom dette er en vanskelig måte å definere seg på.