Skrevet av Emne: Er det noen som IKKE skal på EF?  (Lest 6506 ganger)

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Er det noen som IKKE skal på EF?
« Svar #25 på: 27. okt, 2011, 08:07 »
Ja.
Betyr dette at vi kommer til å få ørten "jeg skal ikke på EF" tråder også? : [ureshii]
Helt sikkert, vi liker å ha dublikater av tråder  [cool]

Bare noen typer ser det ut som. EF er en favoritt blant dem  [puzzled]
Why wasn't I informed?

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Er det noen som IKKE skal på EF?
« Svar #26 på: 27. okt, 2011, 21:08 »
Vi får se. Hvis flertallet av norske jeg har lyst til å henge med har med fursuit blir jeg hjemme.

Say WHAT?!

Jeg tipper det er fordi det spiser opp mye av tiden til de man ønsker å henge med, og gjør de utilgjengelige i lengre perioder... ? Litt vanskelig å snakke avslappet med noen i en fursuit.

Og du blir full av fuskepels hvis du klemmer de!

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Er det noen som IKKE skal på EF?
« Svar #27 på: 27. okt, 2011, 23:38 »
Vi får se. Hvis flertallet av norske jeg har lyst til å henge med har med fursuit blir jeg hjemme.

Say WHAT?!

Jeg tipper det er fordi det spiser opp mye av tiden til de man ønsker å henge med, og gjør de utilgjengelige i lengre perioder... ? Litt vanskelig å snakke avslappet med noen i en fursuit.

Og du blir full av fuskepels hvis du klemmer de!

har selv sett folk snakke avslappet til suitere, snakker ofte helt normalt selv når eg suiter og, men spørs litt om karrakteren "har lov" å si noe.

og pels får man leve med, vi er jo furry da!
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Er det noen som IKKE skal på EF?
« Svar #28 på: 28. okt, 2011, 07:03 »
Vi får se. Hvis flertallet av norske jeg har lyst til å henge med har med fursuit blir jeg hjemme.

Say WHAT?!

Jeg tipper det er fordi det spiser opp mye av tiden til de man ønsker å henge med, og gjør de utilgjengelige i lengre perioder... ? Litt vanskelig å snakke avslappet med noen i en fursuit.

Og du blir full av fuskepels hvis du klemmer de!

har selv sett folk snakke avslappet til suitere, snakker ofte helt normalt selv når eg suiter og, men spørs litt om karrakteren "har lov" å si noe.

og pels får man leve med, vi er jo furry da!
Tror mer det ligger i at det kan bli kjedelig for folk som ikke har fursuit hvis alle vennene har det.
 Dog så er det ikke så lett å henge sammen på EF uansett syns jeg, i hvertfall ikke etter vi ble så mange. Så blir litt overrasket hvis alle suiter på en gang. men jeg kan joo ta feil.

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Er det noen som IKKE skal på EF?
« Svar #29 på: 28. okt, 2011, 08:46 »

Tror mer det ligger i at det kan bli kjedelig for folk som ikke har fursuit hvis alle vennene har det.
 Dog så er det ikke så lett å henge sammen på EF uansett syns jeg, i hvertfall ikke etter vi ble så mange. Så blir litt overrasket hvis alle suiter på en gang. men jeg kan joo ta feil.

eg suiter selv ikke hele tiden, og eg tenker att de fleste ikke holder ut altfor lenge i varmen
på grunn av pelsen x3 men det er sant og, har selv lyst å suite når eg ser andre gjør det [laugh]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky