Ok... så... Kiwi....... Katten min døde i natt ;__;
Kiwi, den søte snille hankatten min som jeg elsket høyere en noen ting i hele verden bortsett fra Dan, ble påkjørt rundt klokka 00:00 i kveld.
Fadern skulle ut å lete etter han. det eneste han så var en annen katt, og en pels dott liggende rett ved siden av huset til en kompis av han. Han ble mistenksom, og gikk bort for å se. Den ene lille katten forsvant, mens fadern bryter sammen utenfor huset. Han tok med seg liket hjemm, og putta han i en pose. derretter, kommer fadern opp på rommet og sier han fant Kiwi død, mest sannsynlig påkjørt.
jeg knekker sammen, aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg har jo tross alt misten min bestevenn,
for alltid.Første dagen jeg fikk Kiwi, jeg ble så glad at jeg begynte å grine. han var bare kattungen. Jeg hadde problemer med å levne han hjemme for å gå på skolen, og han ble med på rommet mitt da jeg skulle sove. Vi var uadskillelige, så og si.
Han var alltid der da jeg var nede, da jeg var trist og lei. han ga et mjau, og derretter et kattekyss for å gjøre det bedre. hjalp altid.
Nå, som han er død... ;__;
Kommer til å savne deg alot, vennen min ;___;