Egentlig ikke såå bra. Baren var ikke oppe lenge nok, prisene i baren var ikke redusert, i tillegg har hotellet en sær policy der man må avbestille 4 uker i forveien for å slippe unna avbestillingsgebyr. Likte i grunn Maritim i Magdeburg bedre. Forventet at EF skulle være bedre i år enn i fjor, men akk, nei.
Hva er så rart med den policien? Både Estrel og Maritim har som regel at de kun refunderer hvis de får videresolgt rommet.
Ingen av de tilbyr automatisk refund uansett hvor tidlig du avbestiller.
Samme gjelder tidene og prisene i baren. Selv syntes jeg brus og snacks prisene der var litt stive, så holdt meg til å kjøpe inn fra kjøpesenteret ned i gata
Beste måte å sikre at jeg aldri gikk tom.
Selv er jeg veldig fornøyd med årets con. Jeg har allerede postet den årlige rapporten på FA
https://www.furaffinity.net/journal/7003144/En rask oppsummering av den:
- Det var noen småting jeg irriterte meg over i fjor. Disse var alle nå forbedret.
- Alt fikk mye mer plass. Krevde litt mer gåing, men også mer ting tilgjengelig.
- Savnet EFs Pawpet show, men merket samtidig at det gav EF crewet tid til å fokusere på resten av conet.
- Var skikkelig herlig å kunne møte folk igjen. Blir stadig kjent med nye interessante personer, og kos å få møte igjen gamle venner.
Mest negative var at jeg ikke fikk tid til noen paneler jeg ville delta på, men det var min egen skyld.
Det er begrenset hvor mye man kan presse inn i 24 timer, og kloning er fortsatt ikke mulig.