Skrevet av Emne: DIN SOMMER!!!  (Lest 7382 ganger)

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
DIN SOMMER!!!
« på: 01. jun, 2009, 22:11 »
Sommeren nærmer seg! [w-happy] så i den anledning kan du vel misunne oss andre som ikke skal stort med dine planer for dette årets lengstehelg??? [w-cool] eller fortelle oss om din beste sommer/ferie/skandale og alt som er relatert med sommertider (hey hey sommartidar)! :D

me first: denne familien har vel ikke noen planer ennå... [w-confused] kan være vi tar en tur til en eller annen dyrepark igjen! [w-sniff] eller får start på båten og tar en liten tur UUUUUUUUUUUUUUUUUT MOOOOOT HAAAAAAAAAAAVET!XD så denne sommeren blir vel ikke den beste vil jeg tro... den beste min var turen til DANMARK Perfekt hus vi fikk for den uken der og!^^ med inne basseng !YAY! og en tur til legoland!:P men det kuleste og minst forventede var stormen som kom!:O den var utrolig hele familien satt i stuen og såg ut det store veranda vinduet mot hagen!^^ og det var nydelig med ALL den lynedslaget overalt som en helt fantstisk elekrtisk dans på himelen og det slo ned rett utenfor hos oss!O.O litt freaky egentlig! neste dag kunne man se brennmerkene etter lynet i hagen!^^

har ikke store til feriene egentlig det meste vi har reist er Sverige Danmark, drittkjedelig tanke for de fleste, men jaja bryr meg ikke stort om reisen en annet hvem jeg deler den med!^^

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #1 på: 01. jun, 2009, 23:02 »
MIN SOMMER!!!

Vel jeg, mor, de to smoothskin demonene og Trixie skal oppover til Trøndelag ^^ Der skal jeg hjelpe mormor å drive resturangen sin <3 Og stikker Bjarne (DDE-Bjarne) innom så får jeg vel spørre om han vil ut på fisketur igjen, haw haw. Men njah. Jeg skal jobbe der for å tjene PÆNG! Så skal jeg møte en fur i Holland ^^ Ikke store planen men jeg gleder meg til begge delene!
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #2 på: 02. jun, 2009, 01:44 »
MIN SOMMER!!!

Vel jeg, mor, de to smoothskin demonene og Trixie skal oppover til Trøndelag ^^ Der skal jeg hjelpe mormor å drive resturangen sin <3 Og stikker Bjarne (DDE-Bjarne) innom så får jeg vel spørre om han vil ut på fisketur igjen, haw haw. Men njah. Jeg skal jobbe der for å tjene PÆNG! Så skal jeg møte en fur i Holland ^^ Ikke store planen men jeg gleder meg til begge delene!

kjenner du DDE-Bjarne??? elska de gutta før!!!

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #3 på: 02. jun, 2009, 05:51 »
Haha!


min sommer vil bli herlig..Skal nå jobbe som fan for og tjene opp penger, maybe jeg drar til Hove som blir holdt omtrent en time unna hvor jeg bor nå..Og I september eller  noe sånt tenkte jeg of family'n og noen nabor for å dra til Tyrkia eller hellas.

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #4 på: 02. jun, 2009, 08:19 »
MIN SOMMER!!!

Vel jeg, mor, de to smoothskin demonene og Trixie skal oppover til Trøndelag ^^ Der skal jeg hjelpe mormor å drive resturangen sin <3 Og stikker Bjarne (DDE-Bjarne) innom så får jeg vel spørre om han vil ut på fisketur igjen, haw haw. Men njah. Jeg skal jobbe der for å tjene PÆNG! Så skal jeg møte en fur i Holland ^^ Ikke store planen men jeg gleder meg til begge delene!

kjenner du DDE-Bjarne??? elska de gutta før!!!

Kjenner DDE-Bjarne ja, har servert han mat, vært turguiden hans OG vært på fisketur med han og familien hans ^^ Det vr stas! <3
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
CAPS LOCK OG MANGE UTROPSTEGN!!!
« Svar #5 på: 02. jun, 2009, 18:59 »
Mine planer: forhåpentligvis få besøk av en utenlandsk rufs i en ukes tid, en tur til EF, og kanskje møte en gammel internettvenn i Oslo etter EF.

Ellers, forhåpentligvis være litt produktiv hva gjelder det kreative, og jobbe meg i gjennom en håndfull spill.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #6 på: 02. jun, 2009, 23:51 »
Jeg og kjæresten min skal jobbe på samme sted, også i august reiser vi en uke til Danmark sammen og besøker min danske familie. ^_^

AndyPandy

  • Gjest
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #7 på: 04. jun, 2009, 10:38 »
Meg med familie skal til Amerika i heele sommeren ^^ vi har hus der nede, på en ranch som heter Norway ranch : D vi var der nede forrige sommer, men da ble det en del arbeid. Denne gangen er det bare ferie! ^_^ så vi skal kjøre rundt i Amerika, være i huset, badet i basseng, shoppe masse 83 jeg gleder meg veldig! <3 det eneste er at jeg må klare meg uten kjæresten min i to måneder ._. uff, men vi skal nå holde kontakten. hver dag forhåpentligvis 8)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #8 på: 04. jun, 2009, 12:11 »
Har vært i Praha, og skal har ingen spesielle planer da før EF  [laugh] så jeg har nå 3 uker igjen med ferie som jeg må finne ut hva jeg ska bruke til  [eek]

LinnTiger

  • Gjest
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #9 på: 04. jun, 2009, 14:09 »
skal jobbe på kontoret fram til 10 juli.. så har æ en go del fri etterpå. aner ikke ka æ ska finne på.
vi kommer sekkert til å være mye ute på Øyjorda.. sammen med familien. da ska vi grille koteletter samt pølser å mye anna. samt servere mammas hjemmelagde potetsalat og mye anna godt. så skal vi til sist servere kongsgrøt ^^ (risngrynsgrøt med rømmegrøt på toppen) servert sammen med salta kjøtt. nam nam. så kanskje æ får han morfar t å lage møstbrømlefse etterhvært. kanskje vi får oss basseng i hage sia den forje  ble ødelakt i vinter ^^

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #10 på: 04. jun, 2009, 16:44 »
Jeg skal på hove sammen med kjæresten min eller så blir det kanskje camping turer med venner/familie. Ikke noe spes egentlig..

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #11 på: 04. jun, 2009, 20:44 »
Jeg skal på hove sammen med kjæresten min eller så blir det kanskje camping turer med venner/familie. Ikke noe spes egentlig..

see u dar

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #12 på: 04. jun, 2009, 21:29 »
Wolftale @ Praha er en fin by. <3

Jeg skal vel til Oslo en tur, regner jeg med. Og derifra flyr jeg til Budapest sammen med min mor.
Ellers, skal jeg være hjemme å slappe av, tenkte å ta imot noe besøk fra folk langtlangt vekke da. :3 Treff med andre ord, ikke sikker ennå tho. x)

Chet

  • Gjest
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #13 på: 04. jun, 2009, 23:45 »
Har ikke fullt planlagt hele ferien min enda, men jeg vet jeg kommer til å ta en tur til Sandnes i Juli.

Sikkert være ute med venner og slikt [ureshii]

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #14 på: 05. jun, 2009, 18:24 »
Jeg skal for det meste gjøre vanlige ting jeg. Er en stund siden jeg hadde "sommerferie" sånn på ekt.
Blir mest jobbing da. Eventuelt "jobbing", som denne uka når jeg var noen dager på konferanse i Stockholm. Tar meg vel en langhelg eller to kanskje... men det er så få feriedager i forhold til hvor mye ferie man har lyst på...

Wolftale; jeg kan gjerne overta feriedagene dine :D
Why wasn't I informed?

Kinjara

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 306
  • jervling
    • Vis profil
    • FA
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #15 på: 07. jun, 2009, 10:56 »
Her i Bodø er det nydelig vær for tiden, så jeg er rent redd for å dra nordover og hjem (PERRRRRMMM!!!!). Håper det blir litt trasking i natur og å sitte på platten på pubben og leske seg før man skal inn igjen. :D Somrene (iaffal juni) nord på Varangerhalvøya er vanligvis ikke jævlig varme. :P Om reinen kommer luskende ned, vet man at sommeren er god og grei. :)
OJ og så skal jeg få saldokvittering minst hundre ganger når jeg om en måneds tid får dimmepengene inn! HÅhoJ! Sommerplaner, det!

SpiceyFeline

  • Gjest
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #16 på: 07. jun, 2009, 17:17 »
Denne sommeren blir digg >:3
Den 25. juni reiser jeg med toget ned til Oslo og skal kanskje være der ett par dager,eller så drar jeg til rett Fredrikstad. Etter jeg har vært i Fredrikstad skal jeg til en plass i Sverige som jeg ikke husker hva heter xD  Har aldri vært der før, men det er digge badeplasser der sier de :3  Etter Sverige skal jeg rett hjem(sånn halvveis hjem z_z) til Bergen :3 ..og maybe leve utpå bondelandet uten nett .__. 
Så skal jeg vel hjem til Trøndelag et par dager, og skal kanskje til Mosjøen og treffe famile og de gamle vennene mine igjen ^o^ <3

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #17 på: 22. jun, 2009, 21:46 »
Denne sommeren blir digg >:3
Den 25. juni reiser jeg med toget ned til Oslo og skal kanskje være der ett par dager,eller så drar jeg til rett Fredrikstad. Etter jeg har vært i Fredrikstad skal jeg til en plass i Sverige som jeg ikke husker hva heter xD  Har aldri vært der før, men det er digge badeplasser der sier de :3  Etter Sverige skal jeg rett hjem(sånn halvveis hjem z_z) til Bergen :3 ..og maybe leve utpå bondelandet uten nett .__. 
Så skal jeg vel hjem til Trøndelag et par dager, og skal kanskje til Mosjøen og treffe famile og de gamle vennene mine igjen ^o^ <3

hehe, du får si ifra når du kjører nærmere Halden da vettu x3
*lurer i buskene i halden sentrum og venter* >:3
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

lassenissen

  • Gjest
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #18 på: 22. jun, 2009, 22:49 »
Jeg har starta sommeren med en tur innom middelalderfestivalen, noe som var dritgøy. Kommer nok til å dra dit flere år ja.
Jeg har tenkt å treffe noen furs i Oslo snart, skal dra på aLEP (http://treff.tolkiens.net/), og kanskje på EF.

Også skal jeg jobbe masse innimellom morrohetene.  [razz]

Issah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 123
  • Rat. Ratface.
    • Vis profil
Sv: DIN SOMMER!!!
« Svar #19 på: 23. jun, 2009, 21:33 »
Hrmm. I sommer skal ejg jobbe som en Normal arbeider som sommerjobb :3 Gleder meg veldig for da får jeg så god lønn at jeg endelig kann kjøpe det jeg vil ha^^
Enda en tuing jeg virkelig vil er å møte andre Furs i virkeligheten. Har bare besøkt en så langt. Og bare føl dere fri til å legge meg til på MSN^^ Elsker å snakke med flere furs :3

Og her kan dere få se på noe jeg lagde for en stund siden x3