Har du Spotify? Vi har en åpen spilleliste!Del med oss!
Du er fra Lørenskog! awesome ^^ Jeg er ganske ny her selv faktisk, men velkommen uansett :3 Er ikke noe galt i å være homofil hverken her, på internett, i furry miljøet eller "IRL" c: De som har problemer med homofile sliter nok veldig med seg selv fra før tror jeg ._.
Sitat fra: UsagiKun på 04. feb, 2013, 21:24Du er fra Lørenskog! awesome ^^ Jeg er ganske ny her selv faktisk, men velkommen uansett :3 Er ikke noe galt i å være homofil hverken her, på internett, i furry miljøet eller "IRL" c: De som har problemer med homofile sliter nok veldig med seg selv fra før tror jeg ._. Nei... det er vell ikke det... vell de fleste jeg kjenner IRL har et problem med homofile... så ingen vet om det, men... meh Jep ^^ "Lørenskog to the end!"... om det ikke hadde vært for at vi har Norges dårligste skole vesen...
Sitat fra: Saifer på 05. feb, 2013, 18:21Sitat fra: UsagiKun på 04. feb, 2013, 21:24Du er fra Lørenskog! awesome ^^ Jeg er ganske ny her selv faktisk, men velkommen uansett :3 Er ikke noe galt i å være homofil hverken her, på internett, i furry miljøet eller "IRL" c: De som har problemer med homofile sliter nok veldig med seg selv fra før tror jeg ._. Nei... det er vell ikke det... vell de fleste jeg kjenner IRL har et problem med homofile... så ingen vet om det, men... meh Jep ^^ "Lørenskog to the end!"... om det ikke hadde vært for at vi har Norges dårligste skole vesen... I mange tilfeller bedrer det seg når alle blir eldre og mer modne. Men er veldig synd at mange rett og slett ikke klarer å akseptere det :/ Hehe, jeg synes Lørenskog er koselig 8D Ihvertfall her oppe hvor jeg bor. Har egentlig ikke opplevd noe veldig negativt med skolene jeg har gått på her heller ._. Men det er sikkert forskjellig fra skole til skole :3
Sitat fra: UsagiKun på 05. feb, 2013, 18:38Sitat fra: Saifer på 05. feb, 2013, 18:21Sitat fra: UsagiKun på 04. feb, 2013, 21:24Du er fra Lørenskog! awesome ^^ Jeg er ganske ny her selv faktisk, men velkommen uansett :3 Er ikke noe galt i å være homofil hverken her, på internett, i furry miljøet eller "IRL" c: De som har problemer med homofile sliter nok veldig med seg selv fra før tror jeg ._. Nei... det er vell ikke det... vell de fleste jeg kjenner IRL har et problem med homofile... så ingen vet om det, men... meh Jep ^^ "Lørenskog to the end!"... om det ikke hadde vært for at vi har Norges dårligste skole vesen... I mange tilfeller bedrer det seg når alle blir eldre og mer modne. Men er veldig synd at mange rett og slett ikke klarer å akseptere det :/ Hehe, jeg synes Lørenskog er koselig 8D Ihvertfall her oppe hvor jeg bor. Har egentlig ikke opplevd noe veldig negativt med skolene jeg har gått på her heller ._. Men det er sikkert forskjellig fra skole til skole :3Vell ingen jeg kjenner blir moden... noen gang... og jeg finner gutter til å ha vanskelighetter med å si at det er greit å ha en homofil venn... -.- "FML"Jeg vet ikke med deg, men jeg gikk på kurland skole (ikke å anbeflae NOENGANG!) og enda minde Hammer skole (bygningen er revet, men jeg skulle fremdeles ønske at plassen hadde blitt forblitt tom.) jeg skall ikke si for mye om hva som skjedde siden... jeg har gjort det så mange ganger før... (troror også det står et sted på paws når jeg tenker meg om.)