Skrevet av Emne: Om Immortal bat  (Lest 4955 ganger)

Immortal Bat

• Fur
  • *
  • Hei, kropp. Vil du ha litt sjokolade?
    • Vis profil
Om Immortal bat
« på: 25. nov, 2010, 14:35 »
Jeg er en 19 år gammel jente fra Bergen som ble tipset av AndyPandy. For tiden går jeg mitt fjerde år på videregående skole grunnet alvorlig sykdom som satte en stopper for det jeg egentlig ville utdanne meg til. Skifte av linje har reddet meg, og jeg satser nå på å komme meg videre i livet tross et visst handikap som gjør at jeg må ta det mye med ro, og passe på at medisinene blir tatt. Jeg er ikke redd for å si hva som feiler meg, men tenker det får komme etterhvert.

Venner beskriver meg som en sær personlighet (i positiv forstand) som er lett å snakke med. Jeg har en egen forkjærlighet for mørket, stearinlys, metal, fotografi, film og ikke minst skriving og litteratur. Musikkstilen min er nok ganske farget av sykdommen, fordi jeg finner følelser i metal (også ofte progressiv rock) som kan gjenskape mye av mitt eget emosjonelle liv.

Jeg liker godt skolearbeid, og skolen generelt, men har jo mine perioder der jeg gjør alt annet enn det jeg skal, som å plutselig få innfall om å skrive inn til avisen i stedet for å notere historie. Har jeg først bestemt meg for noe, må jeg nesten gjøre det, typisk meg egentlig.

Andre sier ofte jeg er kreativ, og det er jeg nok også, så lenge jeg er oppegående så klart (noen har kanskje skjønt hva det egentlig går i). Når jeg er virkelig oppe kan jeg bruke hele natten på å skrive dikt på doruller.

Som liten hadde jeg en lei tendens til å ødelegge mammas plantebøker, fordi jeg holdt så krampaktig i dem når jeg satte meg ned for å dikte historier samtidig som jeg bladde i dem (før jeg kunne lese). Siden da har forfattertanken ligget i hodet støtt og stadig, og jeg er bestandig ute etter å utvikle meg innen ord og formuleringer. Fascinasjonen for vampyrer og blod har også ligget der, og sammen med mørket og metal-musikken, føler jeg det hele er forent. Derfor er jeg også glad i flaggermus, men det har dere kanskje forstått allerede ;)

Dette var vel i grunnen det jeg følte var en grei start, håper jeg vil bli mottatt noenlunde greit, tross i at andre sikkert vil finne meg litt merkelig :)

« Siste redigering: 25. nov, 2010, 15:04 av Immortal bat »
Min deviantART: http://jenvick.deviantart.com/

After the wreck, I picked myself up, spread my wings, and flew away.

AndyPandy

• Gjest
Sv: Om Immortal bat
« Svar #1 på: 25. nov, 2010, 14:38 »
Du er nok ikke den eneste merkelige her, så du har ingenting å bekymre deg for ^^ velkommen til Norpaws, hope you have a good time and make many new friends : D *klemme* :3

Freke

• Senior Fur
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
« Svar #2 på: 25. nov, 2010, 14:42 »
velkommen skal du være Immortal bat
og du særhet er positivt ^^
 og vi får takke AndyPandy for å dra deg inn her =P
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

TheSpottedCow

• Overaktiv Fur
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25. nov, 2010, 15:03 »
velkommen hit
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. nov, 2010, 16:07 »
Velkommen skal du være ^^
Håper du finner deg til rette her, får det hyggelig og fint :)
Håper du også kommer til å trives :)

Du er nok ikke den eneste merkelige her, så du har ingenting å bekymre deg for ^^

Merkelig i en positiv forstand regner jeg med? :P
Selv om jeg anser meg som (noe) merkelig/gal, så ser jeg ikke akkurat på det som noe negativt  [laugh]

Corona

• Über Fur
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #5 på: 25. nov, 2010, 18:04 »
Velkommen skal du være :3

Immortal Bat

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #6 på: 25. nov, 2010, 21:53 »
Takk, alle sammen :)

Jeg skal prøve å ikke gjøre for mye skade, men skjer det, får dere bære over med det i starten  :P

Zaty

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. nov, 2010, 22:39 »
Hei! ^__^
Hyggelig å se at du kom deg innpå her!

PS Andy er presistent, I know. xD

Klikketiklikk :D

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #8 på: 25. nov, 2010, 22:44 »
Hei og velkommen til NP.

Blant hvor svært så vide gruppe med personligheter har vi en del metalfolk, så du trenger ikke å være redd for å snakke om interesser :)
Vi har også en del som er aktive innenfor å lage diverse historier.

Er du ganske ny til fandommen eller hørt/kjent til den før?

Venner beskriver meg som en sær personlighet (i positiv forstand) som er lett å snakke med.

He he, kjenner godt til det selv. Ta vare på den evnen, for det er det folk vil huske deg for :)
Du trenger heller ikke uro deg over å skille deg ut. Her er vi alle sære på vår egen måte.

Narm

• Overaktiv Fur
  • Det er relativt realistisk.
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. nov, 2010, 23:50 »
Hey og velkommen  :D
-Sett inn morsom signatur her-
http://www.furaffinity.net/user/narmenia/

Immortal Bat

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 på: 26. nov, 2010, 10:49 »

Venner beskriver meg som en sær personlighet (i positiv forstand) som er lett å snakke med.

He he, kjenner godt til det selv. Ta vare på den evnen, for det er det folk vil huske deg for :)
Du trenger heller ikke uro deg over å skille deg ut. Her er vi alle sære på vår egen måte.

Det er godt å høre. Jeg har forandret meg veldig de siste årene, fra å være redd for å tabbe meg ut, til å blåse i andres fordommer. Jeg har jo også fått en del erfaringer her i livet som ikke alle andre har, og har mistet noen av de årene andre har brukt til å gjøre sprø ting, så derfor føler jeg meg gjerne litt lost i enkelte venne-diskusjoner. "Hva gjorde du da den og den gjorde det og det?" "Eh, nei, altså, hm... Jo, jeg var på sykehuset, haha!" *Mistenkelige og sure blikk, man ler jo ikke av sykehus!* Men jeg tipper de ville følt seg like lost om jeg begynte å snakke om alle de rare begrepene jeg har lært i løpet av de årene jeg har "mistet."

Jeg visste ikke om NP før AndyPandy anbefalte det, men hadde jeg gjort det, ville jeg nok meldt meg inn for lenge siden. Har holdt til på andre forum, men de har jeg vel egentlig forlatt. Innimellom skriver jeg "falske" fagartikler på Ikkepedia, så der har jeg det gøy når jeg er i det rette lunet.

I går tegnet jeg for første gang på mange år. Har nok blitt mer skeptisk til min egen strek. Fotokunnskapene har tatt over. Men det var ganske festlig egentlig, så jeg får prøve å lage flere ;)

Svinepelz

• Gjest
« Svar #11 på: 26. nov, 2010, 17:10 »
Heisann, velkommen :D

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen Immortal Bat!
« Svar #12 på: 28. nov, 2010, 17:29 »
Hei og velkommen til forumet, Immortal Bat! Håper du kommer til å trives her og at vi får se mer til deg fremover. Bare å spørre hvis det skulle være noe.

Vi har jo noen metal furs her fra før, som Dax sier. Virker som det er en populær musikksjanger i rufsemiljøet, i alle fall i Skandinavia.

lassenissen

• Gjest
« Svar #13 på: 28. nov, 2010, 22:51 »
Hei Immortal bat!

Jeg hadde faktisk en uferdig skisse av ei flaggermusjente liggende på pcen fra 2009 eller no.

Værsågod.

Immortal Bat

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 29. nov, 2010, 10:46 »
Hei Immortal bat!

Jeg hadde faktisk en uferdig skisse av ei flaggermusjente liggende på pcen fra 2009 eller no.

Værsågod.

Å, så snill du er :) Nå ble jeg glad. Tusen hjertelig takk :D

Atrox

• Global Moderator
  • Über Fur
    • Vis profil
    • FA
« Svar #15 på: 29. nov, 2010, 22:35 »
Velkommen til NP.

=D