Har du last.fm?Bli med i gruppen vår!
Jeg bor på kjeller, akershus.. Like utenfor Lillestrøm.Fint lite sted å bo alene, utkanten av byen.. Like ved et postkontor hvor jeg kan hente greiene mine kan ikke klage på annet enn at det sikkert ikke er nok Furries i nærheten.
Sitat fra: Shadow_Wolf på 28. jun, 2012, 18:57Jeg bor på kjeller, akershus.. Like utenfor Lillestrøm.Fint lite sted å bo alene, utkanten av byen.. Like ved et postkontor hvor jeg kan hente greiene mine kan ikke klage på annet enn at det sikkert ikke er nok Furries i nærheten. "halvtime"
Sitat fra: MouseClick på 28. jun, 2012, 18:58Sitat fra: Shadow_Wolf på 28. jun, 2012, 18:57Jeg bor på kjeller, akershus.. Like utenfor Lillestrøm.Fint lite sted å bo alene, utkanten av byen.. Like ved et postkontor hvor jeg kan hente greiene mine kan ikke klage på annet enn at det sikkert ikke er nok Furries i nærheten. "halvtime"Might aswell be on the moon jk hvem er det som bor i nærheten da? finnes det en oversikt et sted?
Er det noen furs på Sørlandet? eller i nærheten av Kristiansand? :3
Sitat fra: Moonie på 12. jul, 2011, 03:26T-T-T-T-Tønsberg!Stokke!Bodde i tønsberg før (ikke det at det er så langt unna nå)
T-T-T-T-Tønsberg!
kartet er her: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=109730208551380565755.0004790e3b131fa03e127
I en BITTELITEN øykommune som heter Austevoll som ligger ca en og en halv time fra BÆRGEN! C: med Æ og skarre R c:Snart flytter eg til Fitjar da. :3
Sitat fra: Denkulefreaken på 13. jul, 2012, 08:48I en BITTELITEN øykommune som heter Austevoll som ligger ca en og en halv time fra BÆRGEN! C: med Æ og skarre R c:Snart flytter eg til Fitjar da. :3Bitte liten og alikevel er det to andre her
Sitat fra: Aapur Techwing Firestar på 13. jul, 2012, 10:15Sitat fra: Denkulefreaken på 13. jul, 2012, 08:48I en BITTELITEN øykommune som heter Austevoll som ligger ca en og en halv time fra BÆRGEN! C: med Æ og skarre R c:Snart flytter eg til Fitjar da. :3Bitte liten og alikevel er det to andre her JAAA den er jo bitteliten >:C