Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
Coraline.Herregud, for å være en barnefilm er den skummel.
The Avengers- Like masse!
Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før. Jeg.. wat. Den filmen, den..
Sitat fra: Eltanin på 14. mai, 2012, 21:59Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før. Jeg.. wat. Den filmen, den.. Er fantastisk ikke sant At du aldri har sett den før...
Sitat fra: Leophan på 14. mai, 2012, 22:01Sitat fra: Eltanin på 14. mai, 2012, 21:59Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før. Jeg.. wat. Den filmen, den.. Er fantastisk ikke sant At du aldri har sett den før...NEI. Den er skummel. Den minner meg om Alice i Eventyrland. Jeg liker ikke Alice i Eventyrland..
Sitat fra: Eltanin på 14. mai, 2012, 22:31Sitat fra: Leophan på 14. mai, 2012, 22:01Sitat fra: Eltanin på 14. mai, 2012, 21:59Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før. Jeg.. wat. Den filmen, den.. Er fantastisk ikke sant At du aldri har sett den før...NEI. Den er skummel. Den minner meg om Alice i Eventyrland. Jeg liker ikke Alice i Eventyrland..Der ligger nok problemet. Jeg aner ikke hva jeg så på, hvor de var, hvorfor ting skjedde osv. Hadde en mistanke om at tingene var trukket opp mot diverse japansk overtro, men jeg kan ingenting om det. x: Jeg syntes bare hele stemningen var ekkel, men den hadde sine fine øyeblikk også.Den er litt creepy, med de tre hodene og kjempe babyen, men den er jo også morsom og bisarr. Japansk mytologi er herlig
Sitat fra: Leophan på 14. mai, 2012, 22:37Sitat fra: Eltanin på 14. mai, 2012, 22:31Sitat fra: Leophan på 14. mai, 2012, 22:01Sitat fra: Eltanin på 14. mai, 2012, 21:59Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før. Jeg.. wat. Den filmen, den.. Er fantastisk ikke sant At du aldri har sett den før...NEI. Den er skummel. Den minner meg om Alice i Eventyrland. Jeg liker ikke Alice i Eventyrland..Den er litt creepy, med de tre hodene og kjempe babyen, men den er jo også morsom og bisarr. Japansk mytologi er herlig Der ligger nok problemet. Jeg aner ikke hva jeg så på, hvor de var, hvorfor ting skjedde osv. Hadde en mistanke om at tingene var trukket opp mot diverse japansk overtro, men jeg kan ingenting om det. x: Jeg syntes bare hele stemningen var ekkel, men den hadde sine fine øyeblikk også.
Sitat fra: Eltanin på 14. mai, 2012, 22:31Sitat fra: Leophan på 14. mai, 2012, 22:01Sitat fra: Eltanin på 14. mai, 2012, 21:59Så nettopp Spirited Away. Har faktisk aldri sett den før. Jeg.. wat. Den filmen, den.. Er fantastisk ikke sant At du aldri har sett den før...NEI. Den er skummel. Den minner meg om Alice i Eventyrland. Jeg liker ikke Alice i Eventyrland..Den er litt creepy, med de tre hodene og kjempe babyen, men den er jo også morsom og bisarr. Japansk mytologi er herlig