Skrevet av Emne: Siste Filmen du så var:  (Lest 1693353 ganger)

Regandor

• Senior Fur
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
Sv: Siste Filmen du så var:
« Svar #175 på: 21. jul, 2008, 01:24 »
Hellboy 2

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #176 på: 21. jul, 2008, 02:19 »
Jeg så Cloverfield i går, The abyss for et par uker siden, Ghost Rider like før det og så husker jeg ikke hva det var før der...

En ting er sikkert, sistnevnte skal jeg holde meg unna så lenge jeg kan og nummer to er det liten sjanse for at nostagia får meg til å se på enda en lang stund.. så den med Tellos og da blir alt bare helt feil.. Alt som kan og ikke kan bli koffert blir kjempe stort lasterom..

Chen

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #177 på: 21. jul, 2008, 07:36 »
The Abyss er jo søt da. Husker jeg så den for maaaaange år siden som søndagsfilmen på TVN.. og så seinere fikk DVD'en.
Syns det første møtet med alienet er så snålt :3
Why wasn't I informed?

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #178 på: 21. jul, 2008, 09:36 »
Jeg så Kung Fu Panda her om dagen :) Nicey movie! Anbefales!

Har sett den "Grave of the Fireflies" som Wolftale anbefalte, jeg må si den filmen var trist ja, hadde vondt i meg lenge etterpå.  [sad]
Mhm... Fin og trist...

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #179 på: 21. jul, 2008, 21:32 »
Likte ikke Grave Of The Fireflies så godt selv, men Pom Poko og Only Yesterday av den samme regissøren er supre! Begge blant mine favoritt filmer.

Ellers så jeg nylig den koreanske A Bittersweet Life og den amerikanske Miller's Crossing (av Coen brødrene). Begge er vel i action-krim-drama sjangeren, men med mer action i den førstnevnte og mer humor i den sistnevnte. Begge ganske gode og verdt å få med seg.

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
The Dark Knight
« Svar #180 på: 23. jul, 2008, 22:52 »
Kom nettopp tilbake fra før-premieren på The Dark Knight på Colosseum. De hadde Batman lyskastere der, som var litt artig!

Synes filmen har fått litt vel mye positiv kritikk (og i skrivende stund har filmen 9.5 på IMDB og er #1 på listen over tidenes 250 beste filmer), men den er absolutt bra og verdt å få med seg (i alle fall om man liker action og superhelter). Bedre enn den forrige, som jeg egentlig bare synes var grei nok, og Heath Ledger var fantastisk som The Joker. Følte også at de var veldig tro mot hans opphav og fortid som karakter i tegneseriene. Men er litt småskuffet over Two-Face i filmen, som kanskje er min favoritt Batman skurk.

Aikho

• It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
« Svar #181 på: 27. jul, 2008, 05:41 »
så Kung-Fu Panda og Hancock på tirsdag, The Dark Knight natt til fredag og igjen i dag... altså... 22:00 på lørdag :)

førnøyd med alle tre

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #182 på: 27. jul, 2008, 07:37 »
The Dark Knight - Joker ftw!
 Joker reddet filmen og gjorde den utrolig kul :D selv om det var noe med Two Face jeg ikke fikk helt til å stemme med hva som egentlig ville ha skjedd med blant annet ansiktet hans i RL. Filmen var jevnt over bra, men hadde noen momenter inni mellom de som ikke var så bra.

WolfessDemon

• Gjest
« Svar #183 på: 27. jul, 2008, 17:54 »
Siste filmen jeg så var What Happens in Vegas og før den Narnia prince Caspian ...

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #184 på: 06. aug, 2008, 17:16 »
Siste filmen jeg så var vel Rovdyr, også vil jeg se Mumien: Dragekeiserens grav (The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor) >=3

Regandor

• Senior Fur
  • Kittyfox =3
    • Vis profil
« Svar #185 på: 16. aug, 2008, 15:16 »
Siste filmen jeg så var vel Rovdyr, også vil jeg se Mumien: Dragekeiserens grav (The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor) >=3

ah. hehe
Jeg synes ikke mumien var så bra som de andre. men, kan hende du liker den bedre. er fortsatt verdt å se. :3

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #186 på: 16. aug, 2008, 19:54 »

ah. hehe
Jeg synes ikke mumien var så bra som de andre. men, kan hende du liker den bedre. er fortsatt verdt å se. :3

ok :P nå ja, har ikke vært på den enna.. likte de forige filmene ^_^

Felix

• Senior Fur
  • I'm a nomnivore. If it's nom, i'll eat it!
    • Vis profil
« Svar #187 på: 16. aug, 2008, 20:11 »
Var å så den nyeste Mumien filmen i går. Scorer ikke så høyt på originalitet og kvalitet, men det var da underholdning.

Og i dag har jeg vært med Sayh på kino for å se "Forbidden kingdom".. Den filmen var totalt annerledes enn det jeg regnet med, men jeg synes den var grei underholdning. Og om 5 minutter setter jeg i gang DVD spilleren for å se Stargate Continuum :3
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #188 på: 16. aug, 2008, 20:29 »
Var å så den nyeste Mumien filmen i går. Scorer ikke så høyt på originalitet og kvalitet, men det var da underholdning.

Og i dag har jeg vært med Sayh på kino for å se "Forbidden kingdom".. Den filmen var totalt annerledes enn det jeg regnet med, men jeg synes den var grei underholdning. Og om 5 minutter setter jeg i gang DVD spilleren for å se Stargate Continuum :3

Hehe :P ok .. greit å vite det ^_^

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #189 på: 16. aug, 2008, 23:38 »
Mumien - Dragekeiseren's grav på onsdag, ok film - underholdning men ikke no mer enn det
Love Guru i dag, den hadde noen artige sener inni mellom, men ellers bare underholdning der å..

Felix

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #190 på: 17. aug, 2008, 18:38 »
Snubla innom Robocop 3 på Showtime når jeg spiste middag.. Fy for en dårlig film.

Quintus

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #191 på: 18. aug, 2008, 23:07 »
http://www.imdb.com/title/tt0119081/ Event Horizon (1997) Fin space horror film hvis du er litt av den lettskremte typen :)

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Siste filmen du så var:
« Svar #192 på: 19. aug, 2008, 01:19 »
Event Horizon, lenge siden jeg så den. Har den faktisk på LaserDisc. Mente jeg likte den, selv om den stjal litt fra kult-klassikeren Hellraiser.

Så nylig Vanilla Sky selv. Litt usikker hva jeg synes om den. Helt greit blir vel konklusjonen. Og så Dario Argentos klipping av Dawn Of The Dead enda mer nylig; jeg tror jeg foretrekker George A. Romeros klipping av filmen, men synes egentlig hverken av de to versjonen var direkte bra.

Må fortsatt få sett den originale Night Of The Living Dead...

Felix

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #193 på: 23. aug, 2008, 07:36 »
Hellboy 2 i går. Kongefilm. Totalt umulig å ikke se at godeste mr. del Toro hadde en pote med i spillet der ja.

Quintus

• Aktiv Fur
  • **
    • Vis profil
« Svar #194 på: 23. aug, 2008, 10:59 »
Jag hadde sansen for Hellboy, gleder meg til å se nummer Hellboy II  [smile]

Kixt

• Hyperaktiv Fur
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
« Svar #195 på: 25. aug, 2008, 09:22 »
Så Wanted for litt sia:

RÅ film, bra effekter. Mye action da, men rå! Var en liten vri i historien også^^ Anbefales og se, jeg likte den iallefall.

Wolftale

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #196 på: 25. aug, 2008, 11:59 »
Så Hellboy 2 på Fredag, en helt grei film, likte maskene/vesene =o fortsatt noe som kunne vært en del bedre.

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
« Svar #197 på: 27. aug, 2008, 21:51 »
Harr litt lyst til å se på Wanted, men bør lese tegneserien først. Har dog hørt at superhelt/skurk elementet er fjernet nesten helt fra filmen, som virker dumt. Bør ikke klusse for mye med originalen.

Noen filmer jeg har sett halvnylig.

Meet The Robinsons. Overrasskende grei! Ikke akkurat en Disney klassiker, men definitivt en av de bedre 3D animerte filmene jeg har sett med noen artige scener, karakterer det er lett å bry seg om, et par fine musikkstykker som ble brukt i bakgrunnen, og en ganske god moral.

Black Sheep. Ganske skuffende. Ikke så mye moro, ikke så mye blod, og jeg ville heller anbefalt Slither som også er fra 2006.

Stranger Than Fiction. Underholdende, verdt å se for de som er småinteresserte i litteratur. Den har for øyeblikket 7.9 på IMDb, som jeg synes er litt i høyeste laget.

Vår, Sommer, Høst, Vinter... Og Vår. Meget fin koreansk film om livet til en buddhistmonk. To labber, ører, og én hale opp! Anbefales.

Sarovak

• Fur
  • *
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #198 på: 01. sep, 2008, 20:18 »
Jeg var og så på Wall-E Og jeg må bare si at jeg anbefaler denne filmen på det sterkeste. En av de søteste filmene jeg noensinne har sett… Jeg sitter igjen med en klump i halsen her jeg skriver hver gang jeg tenker på filmen. Så detaljrikt og humorfylt film er en sjelden vare, og plottet er utrolig bra. Dra og se den med en gang på kino, går ikke an å se en så bra film på en vanlig tv hjemme!  :D :D  :D  :D  :D  :D  :D

Alyxx

• Aktiv Fur
  • **
  • Fat Rat
    • Vis profil
    • Alyxx Game Room
« Svar #199 på: 09. sep, 2008, 22:02 »
Tron - En ganske så banebrytende men oversett film som pionerte CGI-en før den ble brukt i stor skala. Den var dog den eneste med den karakteristiske produksjonsmetoden hvor de plasserte skuespillere inn i et prerendert CGI-landskap.