Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
Knowing.... En ufattelig bra film, men en ufattelig dårlig slutt!
Jeg så Teeth i går kveld før jeg sovna xD Oh gawd for en.. ja.. random film kan du si Tydeligvis så har hovedpersonen i filmen (jente), fått en mutasjon tidlig i sitt liv begrunn av no atomkraftverk, slik at hu endte opp med Vagina Dentata xD Filmen var bare Lol xD "This one bites back!"
Resident Evil:Afterlife.........SKUFFA igjen!!!
Så akkurat Alpha and Omega. Den har dessverre flere dårlige enn gode sider. Den hadde sine moments her og der, men den er nok en meget sterk deltaker for dårligste animerte film fra 2010. Temmelig synd, for jeg ser ikke for meg at det kommer en ny animert film om ulver med det første =\
Sitat fra: VVolfsong på 22. feb, 2011, 22:40Så akkurat Alpha and Omega. Den har dessverre flere dårlige enn gode sider. Den hadde sine moments her og der, men den er nok en meget sterk deltaker for dårligste animerte film fra 2010. Temmelig synd, for jeg ser ikke for meg at det kommer en ny animert film om ulver med det første =\Har kun hørt negative omtale om filmen, så har ikke vært så interessert i å se den selv...
Sitat fra: Wolftale på 23. feb, 2011, 05:07Sitat fra: VVolfsong på 22. feb, 2011, 22:40Så akkurat Alpha and Omega. Den har dessverre flere dårlige enn gode sider. Den hadde sine moments her og der, men den er nok en meget sterk deltaker for dårligste animerte film fra 2010. Temmelig synd, for jeg ser ikke for meg at det kommer en ny animert film om ulver med det første =\Har kun hørt negative omtale om filmen, så har ikke vært så interessert i å se den selv...Jeg klarte ikke å se den ferdig engang >.<
Så den i sta å syns ikke den var så aller verst. Likte den, men vil ikke anbefale den til hvem som helst :S
Schindlers Liste.Ei utrolig rørende film -- verdt å få med seg, synes jeg, selv om den er lang og trist. Fikk mye utav å bruke timene mine på den, ja.