LES FØR DU POSTER
Oversiktlige regler
- Lag et bilde av fursonaen/personaen til personen over.
- Hele kroppen eller bare hode
- Kan være skechy eller fullt fargelagt, alt etter som om du har tid eller hva du gidder, eller hva du syns personen over fortjener xD
- Legg ut link til reference eller forklaring på hvordan fursonaen/personaen ser ut :B
- Hold emnet PG13
- Kommenter bildene i PM om det skulle være nødvendig
Det betyr: Alt annet enn tegninger kan holdes i PM, Privatmelding, UTENFOR emnet.Neste er fortsatt
Ingridlovefurries
EDIT: jeg blir å endre litt i reglene senere i dag, sånn at de blir mer forståelig. Endringene blir i FØRSTEPOST og jeg SER HELST at alle som skal poste her leser dem FØR man i det hele tatt tenker på å poste i emnet.
Jeg tror ikke det jeg sier går inn, så kanskje en admin eller noe liknende burde hoppe inn og si et par ord. Køddetegninger/offensive ting er ikke akseptabelt, imo. Selv om emnet ikke akkurat trenger å inneholde så ekstremt fine tegninger så burde man jo klare å tegne etter beste evne. Personen som tegnet i posten over håper jo på en fin tegning tilbake, liksom. Om man ikke kan tegne bedre så er det jo helt greit, men vet man at vedkommende KAN tegne bedre, så burde vedkommende gjøre det. I'm just saying.
Legg merke til at jeg IKKE prøvde å plage noen for hvordan de tegner, alle i emnet er flink å tegne.