jævla vulkaner, meh, ser ut so jeg blir nødt til å tilbringe en ekstra uke eller mer hvis det er såppas ille som det sies, skal reise på mandagen hjemover, så er usikkert hvordan/om om jeg kommer meg hjem.
sånn sett når det er snakk om armageddon eller andre slike tilfeller så er nå det meste bare drama skrik og hysteri. myndighetene eller pressen, industrien eller insert hvem enn dere måtte mene tjener på dette. akkurat samme som med global oppvarming (nå er det nå enda åpent om global oppvarming virkelig stemmer så denne er bare for eksempels skyld, men man kan ikke nekte for at enkelte tjener store penger på dette) SARS, fugleinfluensaen, svineinfluensaen, terrorister etc etc og nå et par vulkaner. mennesker er avhengig av slikt og ikke noe annet skaper mer media blest enn katastrofer, eller myndigheter som får igjennon tvilsomme direktiver, hamstring, overlevelsees utstyr, flere som blir religiøse (sekter etc) you get the picture ^^ skjønt, nå er vl jeg littegrann kynisk til tider ; 3