Tja, når det gjaldt rule34 greier så var det for det meste fordi det var A. lulz og B. var kanskje liiiiiitt nyskjerrig? Hah. (vet ikke hvor mye detaljer det er "ok" å gå inn i i akkurat denne delen av forumet xD)
Å ja, en fursona, nei jeg har ikke noe jeg er helt sikker på enda. Kommer sikkert til å velge en eller annen pokémon for det eventuelt ja, de er jo så søte ^^
Når det gjelder spill, umm, spiller vel litt av hvert. Spiller enda litt wow, ikke så mye (bare kommer på noen raids og grinder akkurat nok til mine egne flasks/pots. Laget en post på wow tråden i underholdnings-forumet). Andre spill jeg har brukt MYE tid på (selv om jeg ikke spiller alle like aktivt I dag. ):
Starcraft (beste RTS'en noensinne imo, får se om SC2 klarer å være bedre ^^)
Fallout 1 & 2, (likte 3'ern også, men foretrekker fortsatt de første 2)
Baldurs gate 2 (Har ingen anelse hva jeg liker bedre av BG2 og fallout serien, begge er jo fantastiske)
Morrowind (MODS MODS MODS, og så er Argonians så søte <3, likte oblivion også men ikke like mye som morrowind)
Minesweeper (bra tidsfordriv når man bare har en 2-3 minutter å spille før man må stikke, rekorden er for øyeblikket 46 sek på intermediate difficulty)
Halo (1,2,3) Var aldri sånn super duper flink eller veldig opptatt av disse. Men de var ganske morro shooters. Har ikke hatt en aktiv xbox live account på et år nå da, har heller ikke plukket opp ODST, skal kanskje få tak i Reach når det kommer.
Pokémon spillene xD, Kan dere tro jeg aldri hadde spilt noen av de før januar i år når jeg lastet ned en GBA emulator til PC'en? Nå har jeg spilt "nesten" alle (skal vel plukke opp enten Soulsilver eller Heartgold snart).
Stepmania (også morro tidsfordriv, har ikke spilt det så mye det siste året da så skillzene er ikke så gode lenger, hihi)
Dota (vennene mine var hekta på det en periode så jeg plukket det opp, ikke fantasktisk bra men jeg spilte det en del, fav helter: Tinker/Necrolyte/Invoker
Andre rpgs: (Icewind dale, Mass effect 1+2, Dragon age, diablo 2) Morro med litt variasjon. Har ikke helt falt for noen JPRG's enda, (ikke spilt noen av final fantasy spillene f.eks, oops)
Andre shooters/action spill: (Mechwarrior 4, Escape velocity Nova, Half life, UT2004, CS (var aldri helt hekta på det, alltid morro å spille med venner da og Smash bros melee (jeg kan ikke shffle eller wavedashe i det hele tatt, så regner meg selv som ganske noob i det
))