Skrevet av Emne: Grettings  (Lest 8906 ganger)

Phear

• Fur
  • *
    • Vis profil
Grettings
« på: 12. apr, 2010, 20:12 »
Jaja, var innom wikifur og valgte tilfeldigvis å sette språket til norsk og denne siden kom opp. Tenkte jeg kunne prøve å registrere meg og se om jeg passet inn. Det hørtes kanskje ikke helt optimistisk ut, oops.

Begynner på nytt jeg... Jeg er vel 20 år for øyeblikket og går på folkehøyskole i Stavanger atm, men den er snart slutt, bor ellers i Drammen. Har vel visst OM furries for en stund, for det meste gjennom rule34aktige ting, jaja, sånn kan det gå når man er for mye på nettet  :P . Men har først begynt å like å identifisere meg som en del av furry-fandom'en siden rundt januar i år. Vet ikke helt hva som skjedde eller når, har vel på en måte glidd inn i det. ^^

Hva annet, tja, er vel ganske så nerdete IRL, interesser utenom furries er vel dataspill (for det meste RPG's og RTS selv om jeg liker det meste), bøker (fantasy+science fiction for det meste ja) og err, ikke stort annet. Jo vent, jeg følger også med på starcraft progaming ligaene i sørkorea gjennom teamliquid.net en del. Og så tegner litt en gang iblant men er ikke så flink, ikke noe jeg tør å poste online enda, heh. I tillegg har jeg plukket opp en aldri så liten interesse for pokémon igjen (etter å ikke ha hatt noe med det å gjøre for ca 8 år). (Lang historie det der, kort sagt, jeg legger all skyld på furries for at jeg ble dratt inn i det igjen!  :D )

Jeg er ganske mye av en lurker på forum egentlig, men er åpen for å snakke om hva som helst hvis jeg først kommer i gang ^^.
Kunne egentlig rantet og rantet leeeenge om interesser og misc greier men folk har sikkert bedre ting å gjøre enn å lese vegg på vegg med tekst i noe som skal være en kort intro xD
« Siste redigering: 12. apr, 2010, 22:42 av Phear »
Do de do

SpiceyFeline

• Gjest
Sv: Grettings
« Svar #1 på: 12. apr, 2010, 20:29 »
Pokèmon! <3
Og velkommen til forumet! :3 Håper du kommer til å trives *klemmer på*

shackie

• Gjest
« Svar #2 på: 12. apr, 2010, 20:33 »
Velkommen til forumet ^^  [laugh]

Phear

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 12. apr, 2010, 20:39 »
*Blir klemt*, og tusen takk! Har browset gjennom et par tilfeldige topics. Det ser ut som det er en nokså høflig & vennlig stemning generellt på dette forumet. Alltid godt å se. =D
Do de do

shackie

• Gjest
« Svar #4 på: 12. apr, 2010, 20:56 »
*Blir klemt*, og tusen takk! Har browset gjennom et par tilfeldige topics. Det ser ut som det er en nokså høflig & vennlig stemning generellt på dette forumet. Alltid godt å se. =D
Ja alle her er veldig hyggelige ^^ , du kommer nok til og trives : D

Son44

• Gjest
« Svar #5 på: 12. apr, 2010, 21:15 »
Velkommen til forumet!

YlvaWolfie

• Gjest
« Svar #6 på: 12. apr, 2010, 21:23 »
Yay! Velkømmin til gards. Lol (har slektininger fra Toten) x3

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #7 på: 12. apr, 2010, 21:46 »
Velkommen Phear.

Sitat
Det hørtes kanskje ikke helt optimistisk ut, oops.
Det høres ut som normal sosial interaksjon. Noe annet ville vært som om man gikk inn i et tilfeldig hus, lånte penger, gav alle en klem og fortalte om personnummeret sitt. :P

Jeg vill anta du venter på at SC2 kommer ut ;)
Er selv også ganske spillinteressert **ser på hyllen med RTS/RPG/FPS spill**, og stamkunde på Outland i Oslo.

Noen spesielle ting innefor fandommen som interesserer deg, eller bare en generel interesse?

Dax Cyro

• Über Fur
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
« Svar #8 på: 12. apr, 2010, 21:55 »
Yay! Velkømmin til gards. Lol (har slektininger fra Toten) x3

Vel... je vil vel si at vælkømmin passer bedre. Er sjøl halt totning, amma.

Karisma

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #9 på: 12. apr, 2010, 22:03 »
velkommen

Alliha

• Senior Fur
    • Vis profil
« Svar #10 på: 12. apr, 2010, 22:07 »
Omg yay endå ein i frå Stavanger! :D
Hey og velkommen! *kosekos*

Phear

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 12. apr, 2010, 22:13 »
Ja, venter på SC2, (ikke noe betakey T.T, men har ventet 10 år på SC2, kan vente litt til  ;))

Noen spesielle ting innefor fandommen som interesserer deg, eller bare en generel interesse?

Anyway, noe spesifikt innenfor furry fandom'en? Har ikke helt kommet inn i noen ordentlig "community" enda. Hvis man ikke teller at jeg nettop lagde en introduksjon på dette forumet da. xD Så hittil har vel det meste vært å browse bilder (og noen historier også) og postet noen comments på FA. Hadde vel bare klassifisert meg som en del av bare fandom-en + noen preferanser (see below). Er ihvertfall ganske sikker på at jeg ikke er noen lifestyle'er eller har noe særlig interesse for fursuiting selv (ikke at jeg syns de som gjør det er rare, tvert imot oppfatter jeg det som ganske kult, bare ikke noe jeg for øyeblikket ville gjordt selv).

Som nevnt kom jeg vel litt inn i pokémon etter hvert. Det var akkurat pga å browse FA jeg ble nyskerrig rundt temaet etter å ha sett litt for mange bilder av de som ikke var en del av de første 151 jeg visste om når jeg gikk på barneskolen xD
(De fleste som har vært hekta på pkm før har vel erfaring av hvor fort man blir hekta hvis man først lar seg selv bli litt nyskjerrig på det etter å ha vært borte fra det en stund).
Do de do

Phear

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #12 på: 12. apr, 2010, 22:16 »
/offtopic on
Og burde kanskje si ifra at jeg ble født i stavanger, men bor ikke der lenger. Så flytter som sagt tilbake til drammen når folkehøyskole året er over (som bare er 4 uker til, oh noes!  :-[)
/offtopic off
« Siste redigering: 12. apr, 2010, 22:21 av Phear »
Do de do

Chen

• Senior Fur
    • Vis profil
Sv: Greetings
« Svar #13 på: 12. apr, 2010, 22:36 »
Vælkømmin også videre.

Vi er en lettere snodig, men ganske snill gjeng. De færreste av oss biter, og de som gjør det biter ikke så hardt ^.^
Det virker jo som om du har interesser som sammenfaller med ca 79.24% av de fleste furries, så noe har du iaffal å snakke om.

Drammen.. er vel ikke lenge før Ziggy drar deg med for å få deng da ;P
« Siste redigering: 12. apr, 2010, 22:50 av Chen »
Why wasn't I informed?

Phear

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 12. apr, 2010, 22:39 »
Haha, ja, leste den.

Vet ikke helt hva jeg skal tenke om akkurat det enda, vi får se mmmk? =P
Do de do

Ziggy Wolf

• Über Fur
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
« Svar #15 på: 12. apr, 2010, 23:53 »
Heh, er du interesert i sverdfekting og fantasy furries er jeg rette ulv å spørre jah.
Bor i Drammen selv, er med i den lokale rollespill foreningen her, vi trener med sverd, og all muli middelaldervåpen borte på holmen klokka ett på søndager, bare å ta turn hvis du føler for det.
Slapp av våpena er pædda.
Velkommen skal du være.
« Siste redigering: 12. apr, 2010, 23:58 av Ziggy_wolf »

Miles T.F. Baxxter

• Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen Phear!
« Svar #16 på: 13. apr, 2010, 00:20 »
Hei og velkommen til forumet, Phear! Mmm, pære... Håper du trives her og at vi får se mer til deg fremover.

Om jeg forstod det riktig hadde du da ingen personlig dyreart (fursona) eller slikt enda? Ellers hadde det jo vært artig å hatt en pikachu på forumet. Dog innlegg etter innlegg med pika pika pikachu hadde nok raskt mistet sjarmen. Så kanskje psyduck i stedet.

Snøkrystall

• Über Fur
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. apr, 2010, 08:43 »
Velkommen hit.

Rule34 ja... da regner jeg med at det er de klassiske disney greiene? og da også litt mer "Mature/adult content"...? x3
eller var det mer Pokémon, siden du nevnte at du har fått fasinasjonen for Pokémon? x3
(Liker personlig ikke helt at Pokémon blir forbinda med Furry Fandom.... Men det er en annen diskusjon som ikke trengs å tas her)

men hva slags spill liker du/spiller du for tiden da? :P
Er nok av "gamerfurs" her på forumet x3

Og du får da bare legge til innlegg som du vil  [laugh]
om det blir langt så gjør vel det ingenting? ^-^
kanskje greit å ta med en liten "TL;DR" setning mot slutten :P

Håper du trives da ^-^

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #18 på: 13. apr, 2010, 08:51 »
Velkommen ska du være :3

Phear

• Fur
  • *
    • Vis profil
« Svar #19 på: 13. apr, 2010, 09:45 »
Tja, når det gjaldt rule34 greier så var det for det meste fordi det var A. lulz og B. var kanskje liiiiiitt nyskjerrig? Hah. (vet ikke hvor mye detaljer det er "ok" å gå inn i i akkurat denne delen av forumet xD)

Å ja, en fursona, nei jeg har ikke noe jeg er helt sikker på enda. Kommer sikkert til å velge en eller annen pokémon for det eventuelt ja, de er jo så søte ^^

Når det gjelder spill, umm, spiller vel litt av hvert. Spiller enda litt wow, ikke så mye (bare kommer på noen raids og grinder akkurat nok til mine egne flasks/pots. Laget en post på wow tråden i underholdnings-forumet). Andre spill jeg har brukt MYE tid på (selv om jeg ikke spiller alle like aktivt I dag. ):

Starcraft (beste RTS'en noensinne imo, får se om SC2 klarer å være bedre ^^)

Fallout 1 & 2, (likte 3'ern også, men foretrekker fortsatt de første 2)

Baldurs gate 2 (Har ingen anelse hva jeg liker bedre av BG2 og fallout serien, begge er jo fantastiske)

Morrowind (MODS MODS MODS, og så er Argonians så søte <3, likte oblivion også men ikke like mye som morrowind)

Minesweeper (bra tidsfordriv når man bare har en 2-3 minutter å spille før man må stikke, rekorden er for øyeblikket 46 sek på intermediate difficulty)

Halo (1,2,3) Var aldri sånn super duper flink eller veldig opptatt av disse. Men de var ganske morro shooters. Har ikke hatt en aktiv xbox live account på et år nå da, har heller ikke plukket opp ODST, skal kanskje få tak i Reach når det kommer.

Pokémon spillene xD, Kan dere tro jeg aldri hadde spilt noen av de før januar i år når jeg lastet ned en GBA emulator til PC'en? Nå har jeg spilt "nesten" alle (skal vel plukke opp enten Soulsilver eller Heartgold snart).

Stepmania (også morro tidsfordriv, har ikke spilt det så mye det siste året da så skillzene er ikke så gode lenger, hihi)

Dota (vennene mine var hekta på det en periode så jeg plukket det opp, ikke fantasktisk bra men jeg spilte det en del, fav helter: Tinker/Necrolyte/Invoker

Andre rpgs: (Icewind dale, Mass effect 1+2, Dragon age, diablo 2) Morro med litt variasjon. Har ikke helt falt for noen JPRG's enda, (ikke spilt noen av final fantasy spillene f.eks, oops)
Andre shooters/action spill: (Mechwarrior 4, Escape velocity Nova, Half life, UT2004, CS (var aldri helt hekta på det, alltid morro å spille med venner da og Smash bros melee (jeg kan ikke shffle eller wavedashe i det hele tatt, så regner meg selv som ganske noob i det ;D))
Do de do

Corona

• Über Fur
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
« Svar #20 på: 13. apr, 2010, 09:58 »
Høy, enda en pokémonfan!
*pawshake*
Heihei og velkommen skal du være. :3

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
« Svar #21 på: 14. apr, 2010, 00:17 »
Velkommen hit! ^w^

Jeg er open for så mange pokemon kamper/tradinger som du vill!
jeg har diamond, pearl, soulsilver og Battle Revolution og en del andre spill som ikke går over wifi :B

jeg vill ikke kalle megselv nerd da, men spill er gøy! ^w^

kiba

• Aktiv Fur
  • **
  • kiba (SI VIS PACEM PARA BELLUM)
    • Vis profil
« Svar #22 på: 14. apr, 2010, 01:15 »
hey hey og velkommen til oss [w-sniff] [w-wink]
"The greatest thing you'll ever know is to love, and be loved in return"

Son44

• Gjest