Ja, det er ikke så alt for lenge igjenn til Desucon 2010. (fra dette topicet startet er det 82 dager igjenn)
Desucon starter 26. - 27 Juni på Oslo Kongressenter i følge
Desu.noSå, her er det diskusjons tema:
Skal du på desucon? tar du noen med deg?
Hvordan reiser du dit?
Skal du ha cosplay eller fursuit eller ikke? og av hvem? og hvor fikk du kostymet?
Hvor lenge skal du bli der? og hvilke dager er du der?
Hvilke events skal du på?
Hvor skal du bo etter første dag på desucon?
Skal du bli i oslo etter desucon eller dra hjemm eller en annen plass?
Mine svar lol:.
- Jeg skal på desucon, og jeg tar med meg rundt 10 stykk fra H-våg :]
-Jeg tar fly sammen med alle de andre. om du er med på samme fly så ser du oss sikkert. vi er kjempeglad i å bråke hahah xD spessielt når det gjelder desucon. snakker gjerne japansk til verandre i spenningen hah.
-Jeg skal ta med meg buster fursuiten. bruker den kun en av dagene. sikkert bare første dagen, og dagen etter er jeg megselv med katteører og hale elns. kanskje googles og halsbånd. who knows. Jeg lagde buster selv, tok ei god stund.
-Jeg blir alle dagene :]
-Jeg vet iallefall at jeg skal på lynkurs i japansk, og se på konsern som er der. tror Versailles er der. og jeg skal på kurs i Vocaloid også var det masse annet jeg ikke huska. i tilleg skal jeg kikke på cosplay konkuransen litt inn i mellom. kan hende jeg skal ha Artstand, lite sannsyneligt da xD
-Enten på hotell, eller hos ei vennine som bor i oslo.
-Jeg skal bli i oslo dagen etterpå og suse rundt om kring på Neotokyo og kanskje være litt i byen og ha det fun. etter det skal jeg på Tusenfryd :]
Gå på
Desu.no for å finne ut mer :]
(OG når desu er ferdig, gjerne legg ut bilder / video linker!)