vet ikke om det var en drøm eller mareritt, men drømte eg var Justin Bieber...
Og eg hadde konsert om en time men alle klærene min hadde plutselig ikke knapper D: så drev å satt backstage å sydde knapper i en skjorte mens faren min/hans drev å fløy med jetpack utpå scenen...
kanskje det å jobbe i en sy-butikk, og krangle med kunder om knapper hele dagen ikke er så bra for meg :3
oh god *ler høyt*, nå kan hvertfall ingen skolere deg om Justin Bieber
Heldig du ^^
Jeg drømte et par spesielle drømmer for ikke lenge siden, enten i løpet av samme natt eller i løpet av netter etter hverandre.
1. Jeg var i et av klippene til Ray William Johnson (youtube dooden) og alt som egentlig var morsomt var at jeg hadde lagd en eller annen video der jeg sa noe feil på engelsk. Greit nok, semi pinlig i drømmen, men så innså jeg at jeg hadde blitt sett av flere millioner folk, begynte å planlegge internet fame taktisk og husker ikke stort mer enn det.
2. Plutselig var jeg og noen venner i et smug med masse gærne gangsters. En av vennene mine måtte skyte på blink med softgun mot en representant av gangsterne for å vinne tilbake campingvogna / bilen / campingbilen til foreldra mine som vi hadde rotet bort i hendene deres somehow -.-;; spesielt.
Jeg drømte også at jeg hadde masse Exalted Orbs (valuable currency) i Path of Exile. Men spillrelaterte drømmer når jeg spiller et spill mye er ikke uvanlig her omkring.