Hadde en ganske spesiell drøm i natt.
Jeg husker ikke lengre alt som skjedde, men jeg gikk i hvert fall ned en vei i en slags park. På begge sider langs veien så gikk det en lav hvit steinmur og på andre siden av murene så var det store firkantede seksjoner hvor det ble holdt dyr som i en dyrepark. Plutselig ble jeg klar over at en trener holdt ett show med ulver inne i den ene seksjonen, så jeg skyndte meg dit for å få det med meg. Jeg fant seksjonen hvor showet ble holdt og kunne se at treneren stod i midten av firkanten og publikum satt rundt omkring på gresset med ca en meters mellomrom i alle retninger til nærmeste person. Mellom publikum så gikk det en ulv og hilste på alle sammen ved å slikke dem i fjeset. Jeg gikk inn i området gjennom en portal i muren og satte meg en meter fra treneren. Ulven kom opp til meg og hilste raskt, men var borte igjen før jeg rakk å røre den med hånden min.
Plutselig gikk det ett gisp gjennom publikum da en tiger hoppet over gjerdet og begynte å snike seg mellom publikum. Treneren kalte den til seg og forklarte at han nå skulle prøve noe som han nettopp hadde lært seg og at han da trengte en frivillig fra publikum for dette. Han pekte ut meg siden jeg var den nærmeste. Tigeren kom opp til oss og vi tre dannet en sirkel ved å holde hverandre i hendene/potene. Det neste som skjedde er fysisk umulig å få til slik som det skjedde i drømmen og også veldig vanskelig å forklare på grunn av det. Treneren dro meg mot seg og krysset armen slik at jeg spant rundt. Jeg fikk en ekstrem følelse av å falle, og endte opp hengende over hans armer som nå var i kryss. Så spant han selv rundt i samme bevegelsen slik at jeg kom tilbake til normal posisjon og han nå han over de kryssede forlabbene til tigeren, og slik gikk bevegelsen rundt hele sirkelen.
Dette i seg selv ville jo vært en ganske utrolig kunst å trene en tiger til, men det var ikke dette som var trikset. Hver gang bevegelsen flyttet seg ett steg videre i sirkelen så var det jeg som opplevde den ekstreme følelsen av å falle og befant meg hengende over armene til neste mann/dyr. Kroppen min byttet aldri posisjon i sirkelen, men sjelen min hoppet fra kropp til kropp. Det hele gikk så fort og følelsen av å falle var så sterk at jeg aldri fikk tid til å virkelig føle hvordan det var å være en tiger, men tanken om at jeg hadde vært en for ett lite sekund spant rundt i hodet mitt. Jeg vet ikke hvordan, men publikum kunne se det hele og fikk med seg alt som skjedde, og de var mektig imponert.
Etter trikset så var showet over og publikum forsvant. Jeg måtte vite mer om hva jeg nettopp hadde opplevd så jeg slo følge med treneren mens han forlot det firkantede området og beveget seg mot området for de ansatte. Jeg hadde en foss med spørsmål som hva det var han hadde gjort, hvor han hadde lært det, at jeg egentlig ikke trodde på slikt men etter er slik opplevelse gjerne ville lære, osv. Han bare smilte og gav få svar. Da han kom frem til området for ansatte så ble jeg med ham inn. Inne på bakrommet var det flere andre ansatte og en TV som viste nyhetene. Fra TV'en kom det at noe stort skulle skje klokken 10 i kveld. Det var en time til.
Jeg fortsatte å pushe ham om informasjon og spurte om han kunne vise meg det en gang til. Han sa at han ikke var spesielt flink til/med aura, men han kunne prøve det på meg her. Han gjorde noen forsøk der han gjorde rakse bevegelser, dyttet meg forsiktig og en gang dyttet meg overende men fanget meg i armene før jeg traff gulvet. Ingen av dem hadde noen effekt. Da dro han frem en liten bit av en røkelses-stav som brant og knipset den på meg. Jeg husker jeg ble veldig overasket av å se den komme flygende mot meg. Den traff meg i brystet og spratt av og landet på kneet hans. Jeg grabbet raskt tak i den så den ikke skulle svi klærne hans, og innen jeg fik tak i den så innså jeg at jeg hadde strukket etter den med hans arm. Det hadde skjedd mens jeg var distrahert.
Denne gangen hadde jeg tid til å kjenne etter, og selv om det bare var en annen persons kropp så kjente det annerledes ut enn min egen. Han var noen år yngre enn meg og tynnere. I ettertid ganske hawt egentlig, men det var ikke noe som slo meg i drømmen. Han smilte til meg, og etter noen forsøk til så var vi begge tilbake i våre egne kropper. Jeg hadde fått bekreftet at hva nå enn dette aura var for noe så fungerte det, og jeg kunne ikke vente lengre. Jeg forklarte at jeg så lenge jeg kunne huske hadde ønsket å føle hvordan det var å være en ulv, og spurte så om han var villig til å hjelpe meg å realisere denne drømmen. Men selv mens jeg stilte spørsmålet så viste jeg at han kom til å si nei. Det ville være en ekstremt stressende påkjenning for ulven å plutselig befinne seg i en menneskekropp noe lengre enn det korte øyeblikket slikt som i showet. Han bare ristet på hodet og begynte å bevege seg mot andre enden av rommet. Alt ble hvitere og hvitere, og så våknet jeg.
Jeg bare lå lys våken i noen minutter etter det. Jeg kan ikke huske å noensinne hatt en drøm som føltes slik som denne. Alt føltes helt 100% ekte. Jeg er ikke lengre sikker, da små-detaljene i drømmen allerede var på vei inn i glemmeboken, men jeg mener at navnet til treneren var Blaine.