Skrevet av Emne: Hva drømmer du om?  (Lest 119898 ganger)

Rayne

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 197
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #125 på: 04. mai, 2011, 15:59 »
dark: du må huske shuffle knappen! :3

?

ta av 'repeat' og sett på 'shuffle' på drømmene ^^ så du får litt variasjon :D

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #126 på: 04. mai, 2011, 19:42 »
Må ha noe galt med drømmene mine.

Drømte at jeg spilte ett spill. Litt som spore og WoW.
Man var en karakter man kunne velge selv. Jeg var en anthro tiger.
Så måtte jeg ta med prinsessa som var en diger ert med bein, armer og ansikt, opp på fjellet.
Der ble erten til en grønn blob og teleporterte seg ned igjen. Jeg satte meg på ett akebrett og akte nedover fjellet. PÅ sommeren.
Da datt jeg ned i en innskjø med en drage i.  Dragen drepte meg og jeg fikk nytt liv. Jeg startet hos erten igjen og hun maste på meg fordi jeg var treig.
Så hoppet vi på blokker og stupte ned i sjøen X3

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #127 på: 05. mai, 2011, 21:02 »
Jeg drømte at kjæresten min var en kattunge som svevde over armene mine mens jeg lå i sengen min.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #128 på: 05. mai, 2011, 21:16 »
Jeg drømte at kjæresten min var en kattunge som svevde over armene mine mens jeg lå i sengen min.
xD Ikkje bit ham da.

Hadde en drøm inatt som eg hadde for lengelenge siden. Den er ganske interessant egentlig, sånn drøm man ikkje vil våkne av fordi det er så spennende :P

Begynner rolig, det var meg og 5 andre venner som bodde alene på en øy og levde livet. Så kommer det en totalt fremmed dude til øya, og krever å få leve livet vi lever. Han er direkte frekk da, så vi ignorerer ham. Dagene går, og plutselig begynner ting å skje. Duden som kom, kan "overta" en persons kropp. Slik blir en og en av mine venner kontrollert, og det er alltid merkelig å se for du kan faktisk se hvem som blir kontrollert og hvem som ikkje blir det. xD De går fra glad til seriøs på et fingerknips. Så for å ikkje bli besatt eg også, så kommer eg opp med en plan. Eg tenker som så at denne personen må jo ha et motiv, en drivkraft bak sine handlinger, og disse finner eg da ut av.
Han liker ikkje det da og fokuserer angrep via mine venner på meg for å finne ut hva planene mine er. I det eg skal utføre dem, våkner eg. xD Dammit

Så selv om det er litt småskummelt innimellom å se mine venner bli kontrollert, så er det spennende as hell!

Klikketiklikk :D

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #129 på: 10. mai, 2011, 09:37 »
Hadde en morsom drøm i natt, har ikke husket mange av drømmene i det siste.
(det er sagt att du har ca 3 drømmer hver natt, men du glemmer de fleste som om de aldri skulle ha skjedd)

Eg var på vei ned fra hytten vår med bil og skikket ut av vinduet hele tiden, det eg så var flott utsikt over dalen vi kjørte nedover i. (eg skulle hatt ett kamera) På veien nedover kom vi til en liten flate hvor det var en liten butikk, og mens vi kjørte nermere flaten merket eg overfor en liten folkemengde på ca 15 stk noen kjente skikkelser i nærheten av butikken som egentlig var fursuitere fra nederland xD

Men eg var litt for sky til å si att eg kjente dem og vi stoppet bilen litt lengre oppover i en liten bakke. Når eg skulle til å treffe dem hadde eg og søsteren min snakket en del om gamle barndomsminner og når eg skulle til å treffe fursuiterene, var de forsvunnet ;_;

Whaaa! eg hadde sykt lyst å treffe de andre suiterene... x3
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #130 på: 16. mai, 2011, 18:11 »
Jeg husker ikke drømmene mine xD Kanskje et sekund eller noe..

Bluetwoen

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #131 på: 18. mai, 2011, 18:56 »
Jeg drømte at jeg satt naken i klasserommet, og ingen så ut til å bry seg noe særlig om det. xD
Verste var at jeg var gutt, også :U

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #132 på: 21. mai, 2011, 13:03 »
Drømte at jeg fant en liten kattunge på romme mitt, og at jeg ikke rakk det jeg skulle i dag pga jeg var borte å kjedet meg et sted

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #133 på: 21. mai, 2011, 13:29 »
Drømte at jeg var på et furry con å stod i kø sammens med Tellos og Joon for å kjøpe hamburger, for så å finne ut at vi ikke hadde Euro på oss. Så vi gikk for å finne Felix, men i stedenfor å gå tilbake til matkøen gikk vi til Dealer's den å kjøpe kunst x3

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #134 på: 24. mai, 2011, 12:00 »
drømte at jeg gikk rundt med spirit hood som var noe vel dårlig designet, men den var kul forde

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #135 på: 28. mai, 2011, 14:06 »
Hadde en ganske spesiell drøm i natt.

Jeg husker ikke lengre alt som skjedde, men jeg gikk i hvert fall ned en vei i en slags park. På begge sider langs veien så gikk det en lav hvit steinmur og på andre siden av murene så var det store firkantede seksjoner hvor det ble holdt dyr som i en dyrepark. Plutselig ble jeg klar over at en trener holdt ett show med ulver inne i den ene seksjonen, så jeg skyndte meg dit for å få det med meg. Jeg fant seksjonen hvor showet ble holdt og kunne se at treneren stod i midten av firkanten og publikum satt rundt omkring på gresset med ca en meters mellomrom i alle retninger til nærmeste person. Mellom publikum så gikk det en ulv og hilste på alle sammen ved å slikke dem i fjeset. Jeg gikk inn i området gjennom en portal i muren og satte meg en meter fra treneren. Ulven kom opp til meg og hilste raskt, men var borte igjen før jeg rakk å røre den med hånden min.

Plutselig gikk det ett gisp gjennom publikum da en tiger hoppet over gjerdet og begynte å snike seg mellom publikum. Treneren kalte den til seg og forklarte at han nå skulle prøve noe som han nettopp hadde lært seg og at han da trengte en frivillig fra publikum for dette. Han pekte ut meg siden jeg var den nærmeste. Tigeren kom opp til oss og vi tre dannet en sirkel ved å holde hverandre i hendene/potene. Det neste som skjedde er fysisk umulig å få til slik som det skjedde i drømmen og også veldig vanskelig å forklare på grunn av det. Treneren dro meg mot seg og krysset armen slik at jeg spant rundt. Jeg fikk en ekstrem følelse av å falle, og endte opp hengende over hans armer som nå var i kryss. Så spant han selv rundt i samme bevegelsen slik at jeg kom tilbake til normal posisjon og han nå han over de kryssede forlabbene til tigeren, og slik gikk bevegelsen rundt hele sirkelen.

Dette i seg selv ville jo vært en ganske utrolig kunst å trene en tiger til, men det var ikke dette som var trikset. Hver gang bevegelsen flyttet seg ett steg videre i sirkelen så var det jeg som opplevde den ekstreme følelsen av å falle og befant meg hengende over armene til neste mann/dyr. Kroppen min byttet aldri posisjon i sirkelen, men sjelen min hoppet fra kropp til kropp. Det hele gikk så fort og følelsen av å falle var så sterk at jeg aldri fikk tid til å virkelig føle hvordan det var å være en tiger, men tanken om at jeg hadde vært en for ett lite sekund spant rundt i hodet mitt. Jeg vet ikke hvordan, men publikum kunne se det hele og fikk med seg alt som skjedde, og de var mektig imponert.

Etter trikset så var showet over og publikum forsvant. Jeg måtte vite mer om hva jeg nettopp hadde opplevd så jeg slo følge med treneren mens han forlot det firkantede området og beveget seg mot området for de ansatte. Jeg hadde en foss med spørsmål som hva det var han hadde gjort, hvor han hadde lært det, at jeg egentlig ikke trodde på slikt men etter er slik opplevelse gjerne ville lære, osv. Han bare smilte og gav få svar. Da han kom frem til området for ansatte så ble jeg med ham inn. Inne på bakrommet var det flere andre ansatte og en TV som viste nyhetene. Fra TV'en kom det at noe stort skulle skje klokken 10 i kveld. Det var en time til.

Jeg fortsatte å pushe ham om informasjon og spurte om han kunne vise meg det en gang til. Han sa at han ikke var spesielt flink til/med aura, men han kunne prøve det på meg her. Han gjorde noen forsøk der han gjorde rakse bevegelser, dyttet meg forsiktig og en gang dyttet meg overende men fanget meg i armene før jeg traff gulvet. Ingen av dem hadde noen effekt. Da dro han frem en liten bit av en røkelses-stav som brant og knipset den på meg. Jeg husker jeg ble veldig overasket av å se den komme flygende mot meg. Den traff meg i brystet og spratt av og landet på kneet hans. Jeg grabbet raskt tak i den så den ikke skulle svi klærne hans, og innen jeg fik tak i den så innså jeg at jeg hadde strukket etter den med hans arm. Det hadde skjedd mens jeg var distrahert.

Denne gangen hadde jeg tid til å kjenne etter, og selv om det bare var en annen persons kropp så kjente det annerledes ut enn min egen. Han var noen år yngre enn meg og tynnere. I ettertid ganske hawt egentlig, men det var ikke noe som slo meg i drømmen. Han smilte til meg, og etter noen forsøk til så var vi begge tilbake i våre egne kropper. Jeg hadde fått bekreftet at hva nå enn dette aura var for noe så fungerte det, og jeg kunne ikke vente lengre. Jeg forklarte at jeg så lenge jeg kunne huske hadde ønsket å føle hvordan det var å være en ulv, og spurte så om han var villig til å hjelpe meg å realisere denne drømmen. Men selv mens jeg stilte spørsmålet så viste jeg at han kom til å si nei. Det ville være en ekstremt stressende påkjenning for ulven å plutselig befinne seg i en menneskekropp noe lengre enn det korte øyeblikket slikt som i showet. Han bare ristet på hodet og begynte å bevege seg mot andre enden av rommet. Alt ble hvitere og hvitere, og så våknet jeg.

Jeg bare lå lys våken i noen minutter etter det. Jeg kan ikke huske å noensinne hatt en drøm som føltes slik som denne. Alt føltes helt 100% ekte. Jeg er ikke lengre sikker, da små-detaljene i drømmen allerede var på vei inn i glemmeboken, men jeg mener at navnet til treneren var Blaine.

Roxas

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 186
  • I be a cat dammit :)
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #136 på: 28. mai, 2011, 14:15 »
jeg trudde jeg drømte fordi en jente jeg liker sa at hun liker meg(på msn), så bestemte jeg meg for å "våkne" så slo jeg hodet i veggen -.- [w-mad]
yada yada! "lille emo faggot" har hørt det før....
skype: Fanartistxd
facebook: Roxas Shitload

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #137 på: 28. mai, 2011, 15:07 »
Drømte for to dagersiden at jeg red på ryggen til Falkor fra The neverending story og fløy overalt i himmeln. Den drømmen hadde jeg faktisk når jeg var 5-6 år gammel i think. *sigh* I feel like a child again.  [ureshii]

Ukamii Wolf

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #138 på: 28. mai, 2011, 15:41 »
Drømte at mange senger var bundet sammen etter hverandre. Helt foran var de festet til en enorm brødskive.
Så satte folk seg i sengene og kapteinen satte seg i brødskiva før han kjørte den ut på skjøen.

WTF

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #139 på: 28. mai, 2011, 15:54 »
Wow, ganske interessant drøm Vvolfsong  [ureshii]
Sjelevandring/karisma drømmer er alltid interessante.

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #140 på: 28. mai, 2011, 18:11 »
Husker eg hadde en drøm forleden hvor eg hadde en panter og en gepard som husdyr  [eek] geparden så eg uheldigvis bare i begynnelsen og forsvant etter det, men panteren var der hele tiden. Husker eg var faktisk livredd da den kom løpende bort mot meg for første gang og tenkte nå kommer den til å angripe meg, og kunne faktisk kjenne tennene dens hugge til i armen min, men den ville bare "leke". Senere lå den de svære potene mot håndflaten min og eg kunne kjenne de sylskarpe klørene dens gnisse mot insiden av fingrene mine. Under hele møte med dyret var eg faktisk veldig nervøs selv om den ikke var fiendtlig mot meg, visste aldri hva den skulle til å gjøre!  [eek]

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #141 på: 02. jun, 2011, 15:44 »
Drømmen jeg hadde i natt hadde jeg for andre gang. Den er ganske kort:

Jeg er ute i naturen med venner. Jeg klarer ikke å se hvem de er, eller hvor mange de er. For alt jeg vet har jeg bare én person med meg.

Så ser jeg en gaupe. Det er ikke hver dag en ser slike dyr i naturen, så jeg prøver å få den/dem som er med meg til å se. Men de er opptatt med alt annet, så da de omsider snur seg for å se er gaupen forsvunnet.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #142 på: 10. aug, 2011, 00:26 »
først var det en gutt på en lekeplass, og holdt på med noe, veit da søren hva, deretter var det noe stål figurer vi lekte med, så var det plutselig 17 mai og jeg visste ikke at det var det.
Noe med tremeningen min som var skuffa over meg for et eller annet, og det rareste var på " tivoliet" var det kunn 1 karusell, den sto midt på en grassflekk og ingen ting annet var rundt, bare en mann som sto og ropte og styrte karusellen.

Vel så  var jeg på badet i det gammle huset på marsfeletet, men alt var ikke som normalt, neida jeg hadde brun pels,ører og hale, håre mitt var der enda uttpå pelsen, jeg var rett og slett en brun katte furry... mjau mjau  

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #143 på: 10. aug, 2011, 00:30 »
i dont have dreams anymore.  [blush]

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #144 på: 10. aug, 2011, 00:54 »
Jeg pleier å drømme om å være fri, kunne løpe hvor som helst, og mange ganger om å fly.
Jeg er en "Lucid Dreamer" da, noen ganger. Det betyr at jeg er oppmerksom på at jeg drømmer. Da kan jeg bare "tenke vekk" all realisme, og bortforklare ting som skjer i drømmen som kan virke skummelt. Kan være litt vanskelig å holde seg fokusert på det man driver med, så man krasjer nå og da, for å si det sånn.
Utrolige ting man kan gjøre. :3

Når det gjelder lucid dreaming, så kan det være greit å gjøre ulogiske ting, og prøve å "tenke" fram ting.
« Siste redigering: 10. aug, 2011, 00:58 av kazookie »

emo badger

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #145 på: 12. aug, 2011, 14:36 »
Jeg drømte en gang at tennene mine falt ut av munnen min. Var... VELDIG freaky. Men helt normalt.

Sier de iallefall.
Min Fursonas' navn er Erik Musegnager. Awesome? I know :3

Sjekk ut Deviantart siden min:

http://emobadger.deviantart.com/

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #146 på: 15. aug, 2011, 15:25 »
Ok. Jeg hadde den rareste drømmen i natt. [w-dizzy]
 
Det var noe med at jeg hadde vært i et uhell og måtte få ut Øye-eplene mine fortest mulig. Den ene var ute men jeg måtte ta en skapel og skjære øyet mitt i to før jeg dro det ut. Jeg hadde ikke øyne og skulle være blind, men isteden kunne jeg se alt klarere. Farger ble ekstremt klare og så sa en random fyr: Det er ikke rart du kan se alt klarere, Du sover nå. Dette er en drøm.

Nå sitter jeg her enda og tenker: WTF just happend??? [w-dizzy]
« Siste redigering: 15. aug, 2011, 17:39 av TheSilentFoxBat »

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #147 på: 15. aug, 2011, 15:47 »
EF drømmer x3

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #148 på: 17. aug, 2011, 08:54 »
I går drømte jeg at en mann skulle voldta meg, så han sprang igjennom en hel butikk etter meg, og etter en stund fant jeg ut at jeg kunne gå ut døra, så jeg gjorde det. han fulgte enda etter meg xD MEN så kommer tanta mi og får sjåføren sin til å ta tak i meg og løfte meg inn i bilen sin.


og i natt drømte jeg at pappa dro til alta (noe han gjorde da jeg sov faktisk) og kjøpte Pocky til meg. (DAMN YOU AWITE HAHAH).

and thats about it.

emo badger

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 68
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #149 på: 18. aug, 2011, 13:23 »
Jeg drømte i natt at jeg var sammen med en jente, men var utro med en dude. Da jeg våknet opp var det første jeg tenkte "Hva svarte?!"
Min Fursonas' navn er Erik Musegnager. Awesome? I know :3

Sjekk ut Deviantart siden min:

http://emobadger.deviantart.com/