Gjennopliver tråden litt på grunn av noe helt vannvittig tull jeg nettop drømte om. Siden minnet er ferskt er det fortsatt mye jeg husker fra drømmen, men ikke vet jeg om det er så gøy
Lenge hadde vi vært ute på oppdrag, men hvem
vi var, var ikke fullt så klart. Vi tok oss jennom forlatte bygninger og skoger, noen ganger midt i nabolag. Ordrene vi hadde, eller om vi i det hele tatt hadde noen, var veldig usikkert, og enhver handling ble tatt på grunn av at det føltes riktig. Merkelig nok var det som om et eller annet minne hadde brent seg fast til oss, men når vi hadde fått det eller hvem det var fra var det ingen av oss som visste. (drømmelogikk ftw.)
Når vi dro ned i de forlatte byggene var det som om tiden hadde stoppet helt opp. Alt lå slik det hadde blitt forlatt for lenge siden, men det mest forunderlige var nok hvordan ukjente soldater sto fryst i akkurat den samme posisjonen de hadde hatt da de døde. Vi navigerte oss gjennom rommet, og tok med oss forskjellige saker som med det blotte øye bare kunne ha sett ut som skrap. Talismaner som hadde stått igjen etter slaget.
Ingen visste helt hva de andre holdt på med, men vi kunne ikke bry oss mindre. Fra skog til skog, fra hule til hule fant vi rester av døde folk. Disse skjelettene som lå fryst ned i bakken gravde vi såvidt opp før vi ga dem liv, og resultatet ble noen jord- og isdekkede skjeletter hvor både øynene og munnen bare gapet mot oss. Disse skapningene fulgte heldigvis våre ordre, og gikk til basen vår.
Ett lik lå igjen, og vi prøvde hardere med å få det opp.
Med ett innså vi at vi hadde vekket opp akkurat det vi skulle forhindre makten til. Satan.
Alle sammen innså hva slags rasshøl satan var, men ingen turde å gjøre noe. En av kasernene hadde han tatt, plassert den midt i bygda, og kamuflert den som et vanlig hus. Da jeg var på vei dit, kom satan kjørende opp bak meg i en blankpolert, svart Hummer, og alle kunne kjenne hatet stige til dette rasshølet. Første dagen måtte vi være på kasernen hans. Veldig lite å gjøre, og det eneste som gikk på tv var noe rart program som satan selv ordnet med. Iblant fikk vi meldinger fra vaktene hans, noen bredbygde folk med reptil-hoder, om at vi måtte se på programmet til bestemte tider.
Etter dette var det ikke mye som skjedde, bortsett fra at satan satte en sprøyte med ett eller annet stoff i meg. Av en eller annen grunn var det bare bra for meg, siden jeg hadde en veldig spesiell reaksjon til det som ga meg mulighet til å se tiden saktere
The end.
Forsov meg sent på kvelden D: Fuck this shit.