Jeg drømte om Slenderman ;__;
Det var egentlig ganske så creepy.
Jeg drømte at jeg våknet, mitt på natten, i rommet mitt. Alt virket helt normal, og med tanke på at jeg sliter med å sove, er det ikke sjeldent jeg våkner på natten. Jeg så meg rundt, det var veldig mørkt. Så! Jeg så opp i kontorstolen min. Den sto i 45 grader mot sengen min, og der, der satt Slenderman. Med hendene foldet og det hvite ansiktet bare så på meg. Jeg vurderte hvordan jeg kunne komme meg vekk, men fant ut at om jeg skulle løpe, måtte jeg skyve vekk stolen. Så hva gjør jeg? Jeg fortsetter å ligge i sengen min, svettende og redd. Jeg gløtter av og til opp, og det hvite ansiktet syns ganske tydelig, selv om resten av rommet er veldig mørkt. Tiden går. Jeg tenker. Hva gjør han her, hvorfor?
Så gløtter jeg opp igjen, søvnig. Jeg må ha sovnet. Eller, våknet fra drømmen. Jeg kjente at jeg ble veldig lettet. Veldig.
Drømmen husker jeg fortsatt krystallklart, etter to til tre dager. Jeg vet egentlig ikke om det var fantasien min, kombinert med søvnighet og lys, som gjorde at hjernen min spilte meg ett puss, eller om det faktisk var en drøm. Det føltes bare så altfor ekte...