Skrevet av Emne: Hva drømmer du om?  (Lest 116470 ganger)

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #150 på: 21. aug, 2011, 10:53 »
I kveld dro eg på besøk til Wolftale's Campingvogn med noen andre furs, og det første eg merket var att vinduene var teipet igjen med svart teip, det var lite belysning og det var hjouman plast-hodeskaller rundtomkring i campingvognen. Wolftale viste meg seinere en diger hodeskalle på rundt 1 meters omkrets som skulle være fra ett troll eller noe, så etter det bestemte eg meg for å spørre hvor hun hadde fått tak i plast-hodeskallene, og så viste de seg for å være ekte.

Koffor akkuratt Wolftale? Koffor en Campingvogn? Koffor hodeskaller?
Ikke spør meg, men troll hodeskallen er sikkert grunnet til att eg hørte på "trololo" i hele går.
« Siste redigering: 21. aug, 2011, 10:56 av Chronowolf »
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #151 på: 21. aug, 2011, 13:13 »
jeg drømte i natt at for en veldig rar grunn, så var jeg første øyeblikk i brønnøysund og alle folkene jeg møtte på ga meg enten et 'smirk' eller et 'awww' blikk. Jeg begynte å løpe ut derfra og jo lenger jeg jøpte jo være bled det. så det sier seg selv at etter en stund, hadde jeg nesten 100 folk etter meg som ville violate/moleste meg.....that was so scary... [w-dizzy] [w-cry]
« Siste redigering: 21. aug, 2011, 13:15 av TheSilentFoxBat »

MouseClick

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #152 på: 21. aug, 2011, 13:24 »
Begynner å bli litt bekymret siden jeg ikke drømmer jevnlig <.<
Leste en plass at det kan være et tegn på psykiske lidelser <.<

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #153 på: 24. aug, 2011, 19:36 »
mordi, neida
en jente jeg gikk i klasse med sa hun skulle dra til Ny york for å treffe en fyr, jeg sier noe rart elelarannet med at jeg er forever alone XD
 deretter steller jenta seg i midtgangen på toget og begynner å synge etellerannet først fint, så setter hun seg og jeg holder mikrofonen, så steller hun seg opp og synger igjen, men! denne gangen lyder det helt grusomt, så kommer jeg av toget og en jentunge med blondt hår har balonger og plutselig somer jeg inn på smurfer. Deretter er jeg tapper den tysete hunden og har funnet mumie bein det hviler en forbannelse over, men matillda sier " pft, det gjør da ikke noe og vi ikke graver ned alle beina" også vækner jeg akuratt når jeg har på følsen av at noe som ikke er bra skal skje

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #154 på: 25. aug, 2011, 00:07 »
Jeg drømte at jeg kom inn i et hus mange oppkuttede kropper. o.o

iRenia

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #155 på: 25. aug, 2011, 23:40 »
Har rett å slett ikkje drømt noe på ein god stund...husker ivertfall dem ikkje.
har ein drømmefanger som henger rett ved senga...den virker kansje litt for godt ^^'

Emphy

  • Global Moderator
  • Overaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 320
    • Vis profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #156 på: 27. aug, 2011, 17:38 »
Drømmer jo, men ikke som jeg kan huske. Vet bare om en drøm jeg har hatt de siste 5 årene.
Den var veldig kort, og... uventet. :P

Begynner med at jeg vandrer nedover mot butikken her. Ser ut som om jeg er den eneste ute, så kommer en dame gående rundt hjørnet mot meg.
Hun stopper opp rett foran meg, og sier høylydt "Wanna have sex with my dragon?!"
Så våknet jeg.

Fryktelig lite interessant drøm, da jeg bare vandrer i gatene mesteparten av drømmen. Men random slutt much?

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #157 på: 29. aug, 2011, 02:48 »
Har rett å slett ikkje drømt noe på ein god stund...husker ivertfall dem ikkje.
har ein drømmefanger som henger rett ved senga...den virker kansje litt for godt ^^'

du er ikke den eneste som har drømmefanger, men vedder på at din ikke er  strerk rosa med sølvtråder :3

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #158 på: 30. aug, 2011, 07:30 »
Drømte nettopp at eg var på et cruiseskip som lå til kai. Husker eg så Fender der, så eg gikk bort å gidde han en klem. [ureshii]
Thats all!

Gray Fang

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #159 på: 30. aug, 2011, 19:35 »
drømte at måtte konstant på do i dages vis... til våkna og måtte pisse noe sykt :P

iRenia

  • Gjest
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #160 på: 30. aug, 2011, 20:31 »
Har rett å slett ikkje drømt noe på ein god stund...husker ivertfall dem ikkje.
har ein drømmefanger som henger rett ved senga...den virker kansje litt for godt ^^'

du er ikke den eneste som har drømmefanger, men vedder på at din ikke er  strerk rosa med sølvtråder :3

hehe, min e svart å..åsså e an forma som eit hjerte ^^

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Hva drømmer du om?
« Svar #161 på: 03. sep, 2011, 20:02 »
Jeg hadde en fin drøm i dag, den handlet om furry fandommen og greier.
Jeg hadde vunnet i lotto i amerika, rundt 100mill usd så jeg bygde meg ett kjempestort kompleks med leiligheter, jeg sa til alle mine furryvenner at om de kom og bodde der skulle de få bo der nesten gratis. Bare internett og strøm trengte de å betale.

Alle mine venner og flere kom og vi hadde con-følelsen hver eneste dag.
Jeg fikk endelig til å betale tilbake Sarah for Norcon :P
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #162 på: 17. okt, 2011, 10:03 »
Faren min ville vise meg en film fra 70 tallet, og fortalte att eg ville sikkert like den (deretter han ikke
helt vet ka eg liker, var eg litt usikker) men ble enig att vi sikkert kunne se den likevell, så vi slo den
på, via dvd tror eg. det var en film med fin animasjon og hadde litt humor, hadde fantastisk
landskap og handlet om hverdager, og eg så faktisk hele filmen. alle i filmen var anthro, noe som eg
ikke viste når vi startet filmen, siden den ikke hadde noe omslag med bilder på.

Etter filmen, snakket vi om att det var en film eg ville se igjen, og derfor spurte eg faren min hvor
han hadde fått tak i den, men husker ikke helt ka han sa da. han viste meg også en bok etter filmen
var ferdig. boken het "menipedia" eller noe slikt og det var også navnet på "den andre verdenen".

boken var stappfult av illustrasjoner, referanser og bilder fra den anthropomorphiske siden. argh.. eg
fikk lyst på både boken og filmen... prøvde google, men fant ingen ting..
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

iRenia

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #163 på: 17. okt, 2011, 10:29 »
Drømte at d va ein gammal kjerring som spionerte på mæ, mens æ va ute å campa (?)
the fuck! X3

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #164 på: 17. okt, 2011, 16:00 »
Drømte at jeg hadde en slik en som kjæledyr.

Mally Azure

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 698
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #165 på: 18. okt, 2011, 10:07 »
Kom akkurat på at deg drømte at eg ble overfalt av for mange endermen, og det var en usynlig enderman spawner i rommet også >_> [sad]

Tzengen

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #166 på: 18. okt, 2011, 14:22 »
I natt drømte jeg om å bo i en leielighet med min  [laugh]

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #167 på: 19. okt, 2011, 16:00 »
vel venninna mi hoppa oppå taket på en bil, oppførte seg helt mongo og skrek til de som var inni mens bilen kjørte i ring, så hadde alle i bilen blondt hår XD

TheSilentFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #168 på: 19. okt, 2011, 22:55 »
har ikke hatt drømmer i det siste....

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #169 på: 20. okt, 2011, 15:08 »
I natt hadde jeg et avvik fra mine standard drømmer ^^
jeg drømte at jeg var på EF i mine egne fursuit, men ingen så meg i det hele tatt. Akkurat som om jeg var usynelig. Etterhvert når jeg begynte å føle meg alene så våknet jeg.... nesten gråtende....

jeg har litt bad memories fra tidligere når det kommer til å bli satt som usynelig o.o
kanskje derfor jeg er ute etter oppmerksomhet hele tiden
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #170 på: 20. okt, 2011, 20:19 »
Sist natt drømte at det hadde falt ned magisk brød fra himmelen, etter at jeg spiste det ble jeg vektløs og kunne fly rundt. Det vanskeligste var å navigere og ikke bli tatt av vinden før jeg fløy pokker i vold. Endte opp i speiderleir like før jeg våknet, hvor en av mine tidligere arbeidskolleger var leder.  [ureshii]

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #171 på: 21. okt, 2011, 06:33 »
Okay... drømmer jah...xD
 Vel det pleier å være feks:
- Kongen hugger av hodet mitt av en eller annen grunn
- En Horror myggsverm som er etter meg og familien min
- Om et spill som foreksempel king of hearts
- Eller en film..
- Eller helt randome ting, feks en gang drømte jeg at jeg var med en sånn jeger i butikken og kjøpte suppe, også kom det en vesende lyd,
  fra hyllene der makaronien sto, det var en mygg! *Våkne*
- Eller så kan jeg drømme om en ting som jeg blir berømt for! ( bok ) : D
                  *MELLOMROM* : D
Men for det meste egentlig pleier jeg ikke drømme noe skikkelig drøm men kanskje mareritt er ordet?
Vel en gang drømte jeg at jeg løp på engen med en hund eller sommerfulg eller noe da....
Yep..
« Siste redigering: 21. okt, 2011, 14:18 av MagiMax »

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #172 på: 23. okt, 2011, 10:03 »
skulle ut å ake med 2 venninner, tok på dress og hele pakkka. Etter det så drømmte jeg at pus falt i do 2 ganger etterhverandre, med hode først

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #173 på: 23. okt, 2011, 22:07 »
"Etter det så drømmte jeg at pus falt i do 2 ganger etterhverandre, med hode først"

wow, kan se det for meg [w-cool]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Tzengen

  • Gjest
Sv: Ka drømmer du om?
« Svar #174 på: 24. okt, 2011, 09:35 »
Drømte jeg fursuita med kibro x3 <3